گزارش خبرنگار اعزامي به استان قم/3

برگزاري مراسم غبار روبي حرم حضرت معصومه(س) با حضور رئيس مجلس و نمايندگان

مراسم غبار روبي از حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام الله عليها) شب گذشته با حضور علي لاريجاني و 130 نفر از نمايندگان مجلس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، يکشنبه شب مراسم غبارروبي از حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي و 130 نفر از نمايندگان انجام شد.

در اين مراسم علي لاريجاني در جمع نمايندگان و زائرين، طي سخناني با خوش‌آمد گويي تشرف نمايندگان به شهر خون، قيام و معنويت اظهار داشت:‌ روايتي از امام رضا(ع) نقل شده است که در آن مي‌فرمايد يکي از درهاي هشت‌گانه بهشت، قم است و اين نشان مي‌دهد که اين مدينه مورد توجه حضرت حق تعالي بوده است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: اميدوارم با دست پر به لحاظ معنوي به محل کار خودتان مراجعه کنيد و از اين حضرت تقاضا مي‌کنم به اين جمع توجه و مشکلات مردم و کشور را مرتفع کند.

نماينده مردم قم در خانه ملت اظهار داشت: از اين ساحت مقدس تقاضا مي‌کنم که برکتشان را بر همه نازل کند.

لاريجاني در ادامه از توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله عليها) قدرداني کرد و گفت: از حجت‌الاسلام سيد محمد سعيدي سپاس گزاريم که در هفته کرامت دعوت کردند تا نمايندگان به قم تشريف بياورند و اين جلسه قطعا خاطره انگيز  خواهد شد.

رئيس قوه مقننه در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم از الطاف حضرت فاطمه معصومه(س) استفاده شود و با قدرت و قوت به کارهايمان ادامه دهيم.

در ادامه اين مراسم، علي لاريجاني و نمايندگان بعد از مديحه سرايي يکي از مداحان اهل بيت، مراسم غبار روبي و زيارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) را به جا آوردند.

همچنين رئيس مجلس شوراي اسلامي بعد از مراسم غبار روبي، مرقد حضرات آيات محمد تقدي بهجت، سيد محمد حسين طباطبايي، تقي و عبدالکريم حائري يزدي، سيد محمد تقي و احمد خوانساري، محمد رضا گلپايگاني، محمد تقي بافتي، شهيد مدني، سيد صدرالدين صدر، شيخ جواد تبريزي، علي فيض مشکيني، فاضل لنکراني و سيد رضا بهاديني را نيز زيارت کرد.

اين مراسم که خانواده‌هاي نمايندگان نيز در آن حضور داشتند ساعت 21:45 به پايان رسيد.

انتهاي پيام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار