کانديداي رياست جودو؛

رشيدي: رفع مشكل تعليق الويت كاري رئيس آينده است/انصراف ندادم، با قدرت شرکت مي کنم

کانديداي رياست فدراسيون جودو گفت: برخلاف ادعاي برخي از سايت‌ها در خصوص انصرافم از كانديداتوري رياست فدراسيون جودو بايد بگويم اين موضوع اصلاً صحت ندارد .

 محمود رشيدي در گفتگو با خبرنگارا باشگاه خبرنگاران  برخلاف ادعاي برخي از سايت‌ها در خصوص انصرافم از كانديداتوري رياست فدراسيون جودو بايد بگويم اين موضوع اصلاً صحت ندارد و با تمام قوا و قدرت در انتخابات 4 مهر ماه شركت خواهم كرد.
 
وي افزود: الويت كاري من و يا هر كس ديگري كه به عنوان رئيس فدراسيون جودو انتخاب شود رفع مشكل تعليق است.

 رشيدي گفت: ما بايستي اين موضوع را با فدراسيون آسيا حل كنيم و از وزارت ورزش هم توقع داريم تمام توان خود را براي رفع اين مشكل به كار گیرد.

وي افزود: ظاهراً با توجه به مستنداتي كه در اختيار فدراسيون آسیا و جهان قرار دارد مسئولین این فدراسیون ها در حال بررسی بیشتر نسبت به وضعیت بوجود آمده جودو ایران هستند.

وی در ادامه به بي‌تدبيري برخي از افراد كه در راس امور می باشند اشاره کرد و افزود: این امر ضربه بدي بر پيكره اين رشته ورزشي المپیکی وارد كرد و در فاصله چند روز مانده به اعزام تيم به مسابقات آسيائي زحمات جودوكاران و دلسوزان اين رشته بر باد رفت.

 رشيدي در پايان خاطرنشان کرد: امید است مسئولین به اینگونه بی توجهی ها برخورد قاطعانه ای داشته باشند چراکه تبعات اینگونه مسائل برای رئیس فدراسیون جودو آینده کار را بسیار مشکل می کند./با
برچسب ها: جودو ، تعلیق ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار