گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از حاشیه های افتتاحییه جشنواره مقاومت:

جشنواره ای که پوشش خبری تصویری نداشت

شب گذشته جشنواره مقاومت در حالی برگزارشد که صداو سیمای استان کرمان مراسم افتتاحیه را پوشش نداد.

به گزارش خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران به كرمان، برگزاري مراسم افتتاحيه جشنواره بين المللي فيلم مقاومت حاشيه را به همراه داشت.
-خسرو زاهدی(نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی)، جواد جباری (مدیرعامل بنیاد فرهنگی روایت)، جمال شورجه، محمد کاسبی، سیامک احصایی، محمدرضا شریفی‌نیا، انسیه شاه‌حسینی، سیروس حسن‌پور، علی شاه حاتمی، یدالله صمدی، محمدهادی کریمی، اکبر نبوی، علیرضا رئيسیان، حبیب‌الله کاسه‌ساز، رهبر قنبری، شهاب الدین عادل، احمد ظابطی جهرمی، سعید سعدی، حسین ترابی، محمد حسین حقیقی، سیدهادی منبتی، مهدی فیوضی، محمدعلی باشه آهنگر، سیامک اطلسی، قاسم زارع، حبیب احمدزاده، مهدی سجاده چی،علی اکبر قاضی نظام، میلاد کی‌مرام، سعید ابراهیمی‌فر و عبدالرضا اکبری از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم بودند.
- مجری مراسم محمد سلوکی بود که با تسلط خوبی به اجرای برنامه پرداخت.
- کارگردانی مراسم به عهده محمد حمیدی‌مقدم بود و در بخش‌های مختلف امیر تاجیک واستاد قره‌باغی به اجرای ترانه پرداختند.
- یکی از نکات قابل توجه مراسم کمبود جا و استقبال بسیار خوب اهالی رسانه و مردم کرمان از این مراسم بود که فضای علی رغم فضای محدود تا انتها این مراسم را دنبال کردند.
قرار بود این مراسم طبق برنامه از شبکه‌های سوم سیما و شما پخش شود اما مسئولان صدا و سیمای کرمان در امر پوشش دهی اخبار افتتاحیه همکاری نکردند و مراسم از شبکه شما پخش نشد.
دکور مراسم، خاص و با ترکیبی از پوتین، کوله‌پشتی و کلاه‌خود جنگی کاغذدیواری شده بود و LCD بزرگ با کیفیت بالا برنامه را پوشش می‌داد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار