در بيانيه تجمع‌کنندگان دانشگاهيان دانشگاه الزهرا (س) مطرح شد

اهانت به مقدسات با هيچيک از موازين آزادي بيان سازگاري ندارد

دانشجويان دانشگاه‌الزهرا در بيانيه پاياني در تجمع امروز خود ضمن محکوميت اقدام اخير آمريكايي‌‌ها در توهين به ساحت مقدس پيامبر خواستار مجازات عاملان اين جنايت شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران ، دانشجويان دانشگاه‌ الزهرا در بيانيه پاياني در تجمع امروز در دانشگاه الزهرا ضمن محکوميت اقدام اخير آمريكايي‌‌ها در توهين به ساحت مقدس پيامبر خواستار مجازات عاملان اين جنايت شدند.

متن اين بيانيه به شرح زير است :

يريدون ان يطفوا نورالله بافواههم و يابي الله الا ان يتم نوره ولو كره الكافرون

دست پليد دشمنان اسلام بار ديگر با اهانت به ساحت ملكوتي پيامبر عظيم‌الشان اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) كينه عميق خود را آشكار ساختند و با اقدامي جنون‌آميز دشمني خود را با اسلام و قرآن نشان دادند.

چهره كريه و درمانده صهيونيسم جهاني با محوريت آمريكا در ادامه حلقه‌هاي قبلي اين زنجيره پليد از جمله سلمان رشدي نادان اين بار در مقابل جريان خيزش‌هاي اسلام خواهانه و وحدت بخش بيداري اسلامي كه پرنشاط و با صلابت در جاي جاي دنياي اسلام مانند آفتابي درخشان همه جا را فرا گرفته که  با استفاده از شنيع‌ترين روش‌ها سعي خود را در جهت جريحه‌دار ساختن و توهين به مقدسات مسلمانان جهان و ساحت نوراني و مقدس پيامبر اعظم معطوف ساختند.

اين در حالي است كه اهانت به ساحت حضرت رسول (ص) اولين تير تركش استكبار نبوده و نخواهد بود و  اسلام زنده و پويا است و اين تلاش‌هاي مذبوحانه بيانگر تاثيرگذاري دين مبين اسلام بر وجدان‌هاي  جوامع بشري است.

توهين به كاملترين انسان عالم خلقت در فيلمي كه در آمريكا با هزينه صهيونيسم ساخته شده است، خشم مسلمانان و آزادگان جهان را برآشفته و دامنه اين خشم بي‌گمان دامن سردمداران زرو زور و تزوير را خواهد گرفت.

از اين رو جامعه دانشگاهيان دانشگاه الزهرا(س) ضمن محكوم كردن اين حركت مذبوحانه و با تأسي به پيام روشنگرانه رهبر و مقتداي خود اعلام مي‌دارد:


1)با پشتيباني قاطع خود از بيانات مقام عظماي ولايت اين عمل زشت و شنيع دشمن را محكوم كرده و پاسخ اين بي‌حرمتي‌ها را در سنگر‌هاي علم و دانش به گوش جهانيان خواهيم رساند. 


2)بي‌ترديد اين‌گونه اقدامات مذبوحانه كه در راستاي پروژه اسلام ستيزي و ايجاد شكاف و اختلاف ميان پيروان اديان الهي است گواه آشكاري بر ترس و واهمه بيش از پيش دشمنان از موج گسترده بيداري اسلامي در منطقه و جهان است.

از اين رو دشمنان بايد بدانند كه چنين اقدامات انفعالي ضررش بيشتر از نفعش است و بي‌شك نه تنها چيزي عايد آن‌ها نخواهد شد بلكه اسباب مشروعيت‌زدايي بيشتر را از چهره كريه آنها فراهم خواهد كرد. 


3) از آن‌جايي كه وحدت و حضور امت مسلمان در سرتاسر بلاد اسلامي خيل عظيم توطئه‌هاي مستكبران را هميشه خنثي كرده و خواهد كرد لذا ما از ملت‌هاي مسلمان و علماي كشورهاي اسلامي مي‌خواهيم دست در دست يكديگر در جبهه اي متحد در مقابل توطئه‌هاي آمريكا و اسرائيل ايستادگي نمايند.

4) با توجه به اينكه اهانت به مقدسات با هيچ يك از موازين آزادي بيان سازگاري ندارد و عقيده مندرج در موازين سازمان ملل سازگاري نداشته لذا از دولت جمهوري اسلامي درخواست مي‌گردد ضمن محكوم كردن اين اقدام در اتخاذ تصميمات راهبردي آينده جلو تكرار اهانت‌هاي مشابه را بگيرند.
انتهاي پيام/

برچسب ها: الزهرا ، بیانیه ، اهانت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار