کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان:

فقط به قهرمانی فکر می کنیم/ تفاوت جوانان با نوجوانان زمین تا آسمان است

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان گفت: ما در این دوره از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا فقط در فکر کسب مدال طلا هستیم.

جواد حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در پانزدهمین دوره مسابقات والیبال جوانان آسیا تیم ملی ایران عنوان نائب قهرمانی را کسب کرد ما در این دوره به دنبال صعود یک پله ای و رسیدن به قله قهرمانی قاره کهن هستیم نیل به این هدف کار بسیار سختی است که نیاز به تلاش بسیار زیاد دارد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به انجام تمرینات لازم زیر نظر کادر فنی مجرب در طول پنج الی شش ماهه اخیر توانستیم به آمادگی مطلوب برای رویارویی با حریفان دست پیدا کنیم در همین راستا مسئولان فدراسیون هم نهایت همکاری را با ما داشتند.

حسين آبادي ادامه داد: در حال حاضر که ما در جریان مسابقات قهرمانی قاره قرار گرفتیم مهمترین نیازمان داشتن آرامش و تمرکز بالاست تا بتوانیم مقابل حریفان مدعی و قدرتمند خود نتایج خوبی را کسب کنیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان گفت: به طور کلی سطح کیفی مسابقات رده سنی جوانان با نوجوانان تفاوت های فاحش و بسیار زیادی دارد و به هیچ عنوان نمی توان گفت: تیم های حاضر در این پیکارها همان نوجوانان دوره گذشته را تشکیل می دهند.

حسین آبادی خاطرنشان کرد: هدف ما فقط کسب مقام قهرمانی در آسیا نیست بلکه اولویتمان رسیدن به عنوان خوب در پیکارهای جهانی سال آینده در ترکیه است که برای نیل به آن در نخستین گام باید در ارومیه موفق عمل کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار