موضوع اصلی ششمین همایش نخبگان جوان:

سربلندی ایران اسلامی با مدیریت نخبگان

1007 از نخبگان و استعدادهای برتر در ششمین همایش ملی نخبگان در روزهای به ارائه مقالات می پردازند.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران؛دکتر الستی دبير جشنواره بنياد نخبگان در ارتباط با ششمین همایش نخبگان جوان اظهار کرد: برای اولین بار در همایش نخبگان جوان بخش هم اندیشی ملی برگزار می شود. علاقمنداني که حاصل پژوهش های خود را در همایش ارائه داده اند 20 محور را تحت پوشش قرار می دهند.

بنابراين گزارش:در این هم اندیشی 197 نفر فراخوان مقالات را با ارسال 112 مقاله پاسخ گفتند. این مقالات به دبیر خانه همایش ارسال شد و 36 مقاله برای ادامه در نشست تخصصی و 21 مقاله برای ارائه در قالب پوستر پس از طی چهار دوره داوری انتخاب شدند.شایان ذکر است محورهای مقالات بر مبنی نیازهای سند راهبردی نخبگان کشور تنظیم شده است.

دبير جشنواره بنياد نخبگان ادامه داد:از مهمترین محورهای موضوعی این هم اندیشی می توان به جذب، هدایت و توانمند سازی اجتماعات نخبگان،راهکارهای افزایش اثر گذاری نخبگان در سطوح و حوزه های مختلف،شیوه های تکریم، الگو سازی و پاسداشت نخبگان،اخلاق و فرهنگ نخبگی،سیاستگذاری و مدیریت امور نخبگان ،نخبگان و ظرفیت های بومی و استانی ، تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد.


دکتر الستی در ادامه تشریح کرد: در ششمین همایش نخبگان جوان 1007 نفر از استعدادهای برتر ونخبگان با 150 نفر از مدیران ارشد نظام و صاحب نظران حوزه نخبگان حضور دارند.

بر اساس اين گزارش:روز سه شنبه صبح 11 مهر ماه با حضور ریاست جمهور و جمعی از استعدادهای برتر این همایش افتتاح می شود و همچنين در ادامه سخنرانی کلیدی نقشه ی جامع علمی کشور و نقش نخبگان صورت می پذیرد.در بعد از ظهر 20 نشست ارائه مقالات انجام می شود.صبح روز چهارشنبه نخبگان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت و مسائل خود را از نزدیک به ایشان بازگو خواهند کرد ودر بعد از ظهر چهارشنبه دور دوم ارائه مقالات و اختتامیه برگزار می شود.

در روز سوم خارج از همایش برای نخبگان 15 بازدید از 12 مرکز فرهنگی و 3 شرکت دانش بنیان در نظر گرفته شده است./ع2
برچسب ها: نخبگان ، استعداد ، همایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار