عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس گفت: غربيان با جوسازي رسانه‌اي عليه كشورمان نيت پليد خود را به همگان نشان داده‌اند.

احمد شوهاني نماينده مردم ايلام، مهران، چرداول، شيروان و ايوان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جوسازي‌هاي رسانه‌اي غرب مبني بر اينكه ايران تا چندي ديگر از پيمان NPT خارج مي‌شود، گفت: شرايط كنوني فعاليت‌هاي هسته‌اي كشور نشان از گفتگو و تعامل دارد و برگزاري اجلاس ايران با گروه 1+5 گواه اين امر است.

وي تصريح كرد: ادعاي غربي‌ها مبني بر خروج ايران از NPT در شرايطي مطرح مي‌شود كه در حال حاضر مسئولان ارشد هسته‌اي کشورمان به هيچ عنوان چنين صحبتي نكرده و اين ادعاي غربي‌ها مبين توطئه‌ها و افكار پليدي است كه مستکبران در سر مي‌پرورانند.

عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: غربيان بارها برنامه‌هاي هسته‌اي ايران را غيرصلح‌آميز خوانده‌اند اما هيچ‌گاه سندي بر صحت ادعايشان منتشر نکرده‌اند لذا انتشار خبري مبني بر خروج ايران از ‌ NPT فقط براي انجام عمليات رواني عليه ايران انجام مي‌شود.

گفتني است، چند روز پيش نشريه آمريكايي نشنال اينترست طي يادداشتي از خروج ايران از معاهده منع گسترش سلاح‌هاي اتمي NPT حرف زده بود.

انتهاي پيام/

برچسب ها: مجلس ، غرب ، شوهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار