مازندران /

اجرای تدوین برنامه های راهبردی برای گسترش فرهنگ نماز

دبیران ستاد اقامه نماز دستگاههای اجرایی مسئولیت هدف گذاری برنامه ها را برعهده دارند .

بگزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران معاون برنامه ریزی نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نمازکشور  در گردهمایی دبیران ستاد اقامه نماز دستگاههای اجرایی استان در ساری گفت : دبیران ستاد اقامه نماز دستگاههای اجرایی برای تقویت بنیه نماز در ادارات باید درمدیران و مسئولان ایجاد انگیزه کنند .

حجت الاسلام صاحب فصول با اشاره به اینکه دسترسی روزانه دبیران به پایگاه اطلاع رسانی نماز بهترین راه کار برای ایجاد برنامه است افزود : برای ارتقاء و ایجاد فضای لازم اثر بخش در ستادهای اقامه نماز برنامه راهبردی تدوین شد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد اقامه نماز مازندران نیز با بیان اینکه ادارات برای ادامه رسالت شهدا باید زینت نمازی داشته باشند گفت : برنامه راهبردی نماز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حال تدوین است .

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به اینکه ستاد اقامه نماز مازندران با نفرین و نفرت خود توهین به پیامبر اکرم (ص ) را محکوم می کند افزود : دنیای غرب و کفر در پی مبارزه با نماز و دستورات دینی اقدام به این کار می کند و از این رو مسئولیت مسئولان ستاد اقامه نماز بسیار سنگین است .

همچنین وی از تولید برنامه های با محتوای اشاعه فرهنگ نماز توسط صداوسیمای مرکز مازندران تقدیر و تشکر کرد .

عبادی عضو هیئت داوری و تدوین برنامه های توسعه و ترویج اقامه نماز کشور نیز با بیان اینکه دبیران ستاد اقامه نماز در برنامه ها باید به دنبال نوآوری باشند گفت : برای درست انجام دادن کار دبیران باید کارگروه کاری موثر در کنار برنامه های راهبردی داشته باشند .

در این گردهمایی از دبیران برتر ستاد اقامه نماز پارسال مازندران قدردانی شد ./س


برچسب ها: تدوین ، گسترش ، نماز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.