جلالي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام كرد

برنامه راهبردي کميسيون امنيت ملي براي افزايش سطح روابط ديپلماتيک ايران

رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس اقدام کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي در اعزام هيئت‌هايي به برخي کشورها را مثبت خواند و گفت: اين اقدام مي‌تواند در تقويت ديپلماسي عمومي و افزايش روابط ديپلماتيک ايران با کشورهاي مورد نظر موثر باشد.

کاظم جلالي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران به اقدام کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس مبني بر اعزام هيئت‌هايي به برخي کشورها براي ارتقا سطح روابط ديپلماتيک اشاره کرد و گفت: معتقدم اين تصميم اقدام خوبي بوده و مي‌تواند در افزايش سطح روابط ديپلماتيک جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي مورد نظر مثبت باشد.

وي تصريح کرد: کميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس مي‌تواند در قالب گروه دوستي پارلماني و استفاده از بعد نظارتي خود در تقويت ديپلماسي عمومي نقش موثري ايفا کند.

رئيس مرکز پژوهش‌هاي مجلس خاطر نشان کرد: همچنين اين کميسيون مي‌تواند با نظارت به دستگاه ديپلماسي کشورمان در اين زمينه گام موثري بردارد.

جلالي در ادامه به اقدام سربازان گمنام (عج) در آزادسازي گروگانان ايراني در ليبي اشاره کرد و گفت: از همه کساني که در آزادسازي ربوده‌شدگان کشورمان در ليبي نقش داشتند قدرداني مي‌کنيم چرا که تلاش بسيار زيادي کشيدند و نتيجه آن نيز پيروزي ديگري براي ايران بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هیئت ، روابط ، دیپلماتیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار