بازپخش سریال های "آرايشگاه زيبا" و "مجید دلبندم" از شبکه دو

"آرايشگاه زيبا" و "مجید دلبندم"يك بار ديگر از شبكه دو سيما به نمايش در مي آيد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما؛ سريال "آرایشگاه زیبا" كه محصول سال 1371 شبكه دو سيماست را "احمد بهبهاني" نوشته و "صديقه موسوي زاده "تهيه كنندگي آن را بر عهده دارد.
بنابراين گزارش؛ داستان اين سريال 13 قسمتي كه پخش آن از شنبه 22 مهر و در ساعت 19 هر روز به جر جمعه ها از شبكه دو سيما آغاز مي شود در خصوص احمد خمارلو صاحب آرایشگاه زیباست او تاکنون ازدواج نکرده است. خانم و آقای خمارلو (پدر و مادر) اسد هربار تصمیم می گیرند به خواستگاری بروند، به یک نحوی این مراسم به هم می خورد و اسد هم در آرایشگاه خود با اتفاقات روزمره و کسبه محل روزگار را می گذراند تا این که ....
همچنين؛ در اين سريال رضا بابک، فاطمه معتمدآریا، پری امیرحمزه، راضیه برومند، مرتضی احمدی، حسن پورشيرازي و ... ايفاي نقش كرده اند و كارگرداني آن بر عهده مرضیه برومند قرار دارد.  ناصر شوندی هم كارگردان تلويزيوني آرايشگاه زيباست.
لازم به ذكر است؛ مجموعه «مجید دلبندم» محصول 1378 به تهیهکنندگی بیژن بیرنگ و مسعود رسام و کارگردانی رضا عطاران وبا بازی یوسف تیموری، رضا عطاران، مجید صالحی، زیبا بروفه، حمید لولایی،جواد رضویان ؛ ماجرای عروسکی بانمک با دستهای بلند است.
همچنين؛ اين عروسك هربار با دو سؤال « چرا دست من درازه؟»، «چرا این غذا شور می‌شه؟» فضايي را بازسازي مي كند كه عنصر خلاقیت و تازگی داستان را بيش از پيش به نمايش مي گذارد.
گفتني است؛  اين داستان با موضوعي پینوکیوایسم اما کاملاً ایرانی شده تهيه شده ولي از جنبه هاي متفاوت ديگري مورد بررسي قرار گرفته است./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار