دستگيري جاعل مدارک شناسايي در کرج

رئيس پليس آگاهي استان البرز از دستگيري فردي که با خريد مدارک شناسايي از افراد معتاد به قيمت ناچيز ، آنها را جعل کرده و به قيمت 70 هزارتومان به مشتريان خود مي فروخت خبر داد .

 به گزارش گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ «حميد رضا گل صباحي» در تشريح اين خبر گفت : در پي ارسال گزارشهاي متعدد مبني بر فعاليت فردي به نام «کرم- ص» در کار جعل مدارک شناسايي به کلانتري 33 اهري کرج ماموران انتظامي بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند .
 وي افزود : ماموران پس از شناسايي آدرس متهم و انجام تحقيقات پليسي و صحت موضوع براي آنها با هماهنگي مقام قضايي به منزل متهم واقع در جاده ملارد مراجعه کرده و پس از ورود به منزل در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و در بازرسي از آنجا تعداد 60 عدد مهر ادارات دولتي، 42 جلدگذرنامه، 14 عدد کارت ملي، 15 عدد گواهينامه، 12 عدد کارت پايان خدمت و 3 عدد کارت خارجي کشف و ضبط کردند . ماموران متهم دستگير شده را به همراه پرونده متشکله جهت بررسي هاي بيشتر به پليس آگاهي منتقل کردند .
 سرهنگ گل صباحي در ادامه گفت : تيمي از کارآگاهان مجرب اداره مبارزه با جرايم جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي مسئول رسيدگي به پرونده شدند و پس از بررسي مدارک کشف شده مشخص شد که شناسنامه ها و گذرنامه ها جعلي مي باشد .
 رئيس پليس آگاهي استان البرز اظهار داشت : متهم نامبرده در تحقيقات تکميلي ماموران ابتدا منکر هرگونه جعل مدارک بود اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود ناچار به جرم خود اعتراف کرده و گفت که از طايفه فيوج مي باشد و با خريد مدارک شناسايي از افراد معتاد به قيمت 10 تا 15 هزار تومان با شگردهاي خاصي آنها را جعل کرده و به قيمت 50 تا 70 هزار تومان به فروش مي رسانده است .
 گفتني است ، متهم دستگير شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد ./ف
برچسب ها: دستگیری ، جاعل ، مدارک ، شناسایی ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار