واكنش نماينده مردم تهران به قطع برنامه‌هاي برون مرزي صداوسيما

نماينده مجلس شوراي اسلامي قطع برنامه‌هاي برون‌مرزي صداوسيما را نشانه بي‌صداقتي غرب در زمينه داعيه دفاع از آزادي‌بيان دانست.

به گزارش حوزه پارلماني باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط‌عمومي رسانه ملي؛ احمد توكلي قطع برنامه‌هاي برون‌مرزي صداوسيما را نشانه بي‌صداقتي غرب در زمينه داعيه دفاع از آزادي‌بيان دانست.

وي با محكوم كردن اين اقدام غيرقانوني اضافه كرد:غربي‌ها در طول ساليان دراز ثابت كرده‌اند هر كجا منفعتشان ايجاب كند برخلاف اداعاهاي خود عمل مي‌كنند.

نماينده مردم تهران در ادامه به ادعاهاي بي‌اساس غرب در زمينه تبادل اطلاعات آزاد اشاره كرد و افزود:همواره غربي‌ها در تلاشند تا به مردم دنيا بگويند مبادله آزادانه اطلاعات امري مقدس است ولي به محض آنكه صدايي مخالف را مي‌شنوند با انواع ترفندها درصدد خفه كردن اين صدا هستند.

وي با اشاره به حركت اخير غرب در زمينه اهانت به مقدسات اسلامي افزود:در ظاهر غربي‌ها بر رعايت حقوق بين‌‌المللي تاكيد دارند اما در هر فرصت به مقدسات اسلامي بي‌احترامي مي‌كنند و احساسات مسلمانان را برمي‌انگيزند.

توكلي با بيان اين نكته كه دنياي استكباري همواره به دنبال منافع زودگذر خود است اضافه كرد:زماني كه غربي‌ها احساس كنند در منافعشان خدشه‌اي  وارد مي‌شود تمام آنچه بارها و بارها گفته‌اند؛ ناديده مي‌گيرند و آزادي بيان و مبادله اطلاعات را زير پا مي‌گذارند.

وي به تعبيري از قرآن كريم اشاره كرد و گفت:به تعبير قرآن كريم غربي‌ها اگر چه مي‌خواهند مقابل انتشار حق بايستند اما تاريخ نشان داده هيچ ستم پيشه و سلطه‌گري نتوانسته در رسيدن به اهداف شوم خود موفق باشد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در پايان ابراز اميدواري كرد اين اتفاق باعث شود، آن دسته اندك كه نسبت به ادعاهاي غرب خوش‌بين هستند به خود آمده و چهره اصلي سلطه‌جويي غرب بر آنها نمايان شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار