به دنبال تماشاي نمايش "هفت شب با مهماني ناخوانده در نيويورك"؛

اجرای یکی از بهترین آثار نمایشی چند سال اخیر تئاتر ایران

مدیر کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از تماشای نمایش "هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک" گفت: این اثر نمایشی را یکی از بهترین آثار نمایشی چند سال اخیر تئاتر ایران توصیف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر؛ قادر آشنا با بیان اینکه حضور استاد نصیریان بعد از سالها دوری از صحنه تئاتر باعث مباهات و افتخار تئاتر ایران است، خاطرنشان کرد: وقتی به عنوان یک تماشاگر شاهد حضور آقای نصیریان در صحنه تئاتر هستیم این به خودی خود برای همه افتخار و مسرتی به همراه دارد که نمی توان عظمت آن را توصیف کرد.
وی ادامه داد: حضور قدرتمند هنرمندان ارزنده و بزرگی چون استاد نصیریان و فرهاد آئیش در صحنه تئاتر باید برای جوانان هنرمند درس عبرتی باشد که چگونه بزرگان تئاتر ایران توانسته اند اینچنین قدرتمند اثر جذاب و آموزنده ای را به مخاطب عرضه کنند . اثری  که هم انسجام خوبی داشت و هم دارای متن زیبا و آموزنده ای بود که توانسته عمیق ترین مفاهیم انسانی را به مخاطب نمایش دهد.
آشنا خاطر نشان کرد: به جرات می توانم می گویم شاهد اجرای یکی از بهترین آثار نمایشی تئاتر ایران در چند سال اخیر بودم.  این نمایش اثری بود که توانسته به درستی از دریچه انسانیت و فطرت به زندگی انسان های امروزی بپردازد. زندگی که انسان ها می توانند فارغ از زبان مشترک  و زندگی سختی که دارند با زبان فطرت  و انسانیت روح خود را به یکدیگر نزدیک کنند.
وی تصریح کرد: این نمایش نشان داد انسان هایی که از دریچه فطرت به هم نگاه نمی کنند زندگی برای آنها سخت است و اگر بتوانند با زیبایی به زندگی نگاه کنند می توانند بهترین دوران را در کنار یکدیگر تجربه کنند.
آشنا افزود: من به کسانی که شیفته دیدن اجراهای خوب هستند توصیه می کنم حتما از این نمایش دیدن کنند و از تماشای آن لذت ببرند .
مدیر کل هنرهای نمایشی تاکید کرد: تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که به زودی از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دیدن این نمایش دعوت کنم و امیدوارم استاد نصیریان به زودی سلامتی کامل خود را با صدمه ای که دیدند به دست آورده و با فراغ بال بیشتری در صحنه ، هنر ارزشمند خود را به تماشاگر ارائه دهند ./ص
برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، استاد ، نصیریان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.