بررسي اولويت‌هاي ملي از نگاه چهره‌هاي سياسي؛

فروزنده: در شرايط فعلي كشور وحدت ميان مسئولين مهم‌ترين اولويت است

معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: بحث وحدت و انسجام مسئولين در شرايطي كه استكبار جهاني تمامي ظرفيت‌هايش را عليه جمهوري اسلامي ايران به كار گرفته مهم‌ترين اولويتي است كه بايد در دستور كار مسئولين كشور قرار گيرد.

لطف الله فروزنده عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران درباره اولويت‌هاي اصلي كشور در شرايط فعلي گفت: مقام معظم رهبري در فرمايشات خود دفعات متعددي اولويت‌هاي اصلي كشور را مطرح كردند كه توجه به اين موضوع از سوي مسئولين الزامي است.

وي افزود: به طور حتم بحث وحدت و انسجام مسئولين در شرايطي كه استكبار جهاني تمامي ظرفيت‌هايش را عليه جمهوري اسلامي ايران به كار گرفته است مهم‌ترين اولويتي است كه بايد در دستور كار مسئولين كشور قرار گيرد.

فروزنده تصريح كرد: با توجه به اينكه ما در دهه چهارم انقلاب اسلامي كه دهه پيشرفت و عدالت نام‌گذاري شده است قرار داريم انتظار مي‌رود كه در سايه اين گفتمان مشكلات كشور را در مباحث سياسي، اقتصادي و اجتماعي حل كنيم تا بتوانيم الگوهاي جامعي را با توجه به وقوع بيداري اسلامي به كشور‌هاي جهان منتقل كنيم.

عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي اظهار داشت: توجه به مسائل اقتصادي، به كارگيري الگوي اقتصاد مقاومتي، حمايت از توليد ملي در راستاي كاهش هزينه‌هاي جاري و طراحي سبك زندگي براساس مباني اسلامي از مهم‌ترين موضوعاتي است كه بايد يك برنامه منسجم براي آن در نظر گرفته شود.

وي افزود: مسئولين كشور بايد با توجه به چشم‌انداز توسعه و سياست‌هاي ابلاغي رهبري در قانون برنامه در اين راستا نيز وارد عمل شوند.

معاون پارلماني رئيس‌جمهور تصريح كرد: با توجه به اينكه دولت به عنوان متولي اصلي اجراي اولويت‌هاي كشور در خط مقدم قرار دارد انتظار است كه تمامي قوا به خصوص مجلس در اين زمينه قوه مجريه را ياري كنند تا بتواند با حداقل مشكلاتي چون نظام بوروكراسي در راستاي تحقق مطالبات مردم وارد عمل شوند.

انتهاي پيام/




برچسب ها: احزاب ، فروزنده ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار