مروری بر مهم‌ترین اخبار "بين الملل"چهارشنبه

اهم ترین عناوین خبری گروه بين الملل باشگاه خبرنگاران که در روز چهار شنبه منتشر شده موضوعاتي چون:اذعان پارلمان رژيم صهيونيستي به تلاش براي ترور رهبران حماس ، فرار نتانياهو از مناظرات تلويزيوني، تلاش دولت ترکيه براي توقف اعتصاب غذاي زندانيان کرد و... است



مهمترین عناوین گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

انتخابات آمريكا، "تبليغات و ديگر هيچ"

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/3/462766_645.jpg

"دني شكتر"، تحليلگر و منتقد رسانه اي آمريكا در مقاله اي در مورد انتخابات رياست جمهوري سال 2012 آمريكا، نوشت؛ انتخابات اين كشور فقط بر محور تبليغات تلويزيوني و تخريب رقيب برگزار مي گردد و نامزدهاي اصلي _رامني و اوباما_ جهت كسب آراي مردم برنامه اي براي ارائه كردن ندارند.

عقب نشيني کامل اوباما و رامني از سياست حمله به ايران


 ميت رامني نيز همانند اوباما نتوانست موضع جنگ طلبانه خود در قبال ايران را حفظ کند و اذعان داشت مذاکره با ايران را در دستور کار خود دارد .

اذعان رئيس‌ بانک‌ مرکزي‌ تل‌آويو: تحريم‌ها موجب‌ سقوط‌ اقتصاد ايران‌ نمي‌‌شود


 "استنلي فيشر" رئيس بانک مرکزي رژيم صهيونيستي اذعان کرد که تحريم هاي اقتصادي بر ضد ايران موجب سقوط اقتصاد اين کشور نمي‌شود.

اذعان پارلمان رژيم صهيونيستي به تلاش براي ترور رهبران حماس

 نايب رئيس کنست رژيم صهيونيستي بار ديگر بر ضرورت از سرگيري ترور رهبران جنبش حماس در فلسطين تاکيد کرد.

عقب نشيني کامل اوباما و رامني از سياست حمله به ايران

ميت رامني نيز همانند اوباما نتوانست موضع جنگ طلبانه خود در قبال ايران را حفظ کند و اذعان داشت مذاکره با ايران را در دستور کار خود دارد .

فرار نتانياهو از مناظرات تلويزيوني


 روزنامه هاي امروز رژيم صهيونيستي، امتناع بنيامين نتانياهو نخست وزير اين رژيم از حضور در مناظرات تلويزيوني در آستانه انتخابات پيش از موعد را به باد انتقاد گرفتند.

صرف ثروت هاي عربستان براي تقويت جنايتکاري غربي ها

بنا به پیش بینی یک موسسه اقتصادی عربستانی، درآمد این کشور از صادرات نفت در سال جاری (2012م.) بالغ بر 1080 میلیارد ریال سعودی (معادل 288 میلیارد دلار) خواهد بود.

تلاش دولت ترکيه براي توقف اعتصاب غذاي زندانيان کرد


 وزير دادگستري ترکيه از صدها زنداني کرد که اعتصاب غذايي را آغاز کرده اند، خواست تا اعتصاب را متوقف کنند اما در عين حال درباره پاسخگويي به درخواست هاي آنان وعده اي نداد.

نوري مالکي از قراردادهاي نظامي اين كشور با روسيه دفاع کرد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/8/3/463075_786.jpg

نوري المالكي نخست وزير عراق، با ابراز تاسف از اعتراضات روز گذشته پيرامون قراردادهاي نظامي اين كشور با روسيه و چك، اين قراردادها را دفاعي برشمرد.

درخواست چين براي ازسرگيري مذاكرات صلح ميان فلسطين و رژيم صهيونيستي

سخنگوي وزارت امور خارجه چين امروز چهارشنبه اعلام کرد نماينده ويژه اين کشور در خاور ميانه در سفر خود به منطقه از سرگيري پيش از موعد مذاکرات صلح بين رژيم صهيونيستي و فلسطين را خواستار شده است.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار