سرنوشت بزرگان لیگهای معتبر اروپایی امشب چه خواهد شد؟

هفته سوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در حالی دنبال می شود که تیم های بزرگ آرسنال و شالکه و رئال مادرید و بورسیا دورتمند باید به مصاف هم بروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا  در ادامه هفته سوم با شانزده مسابقه دنبال خواهد شد که در این بازیها تکلیف تیم ها برای راهیابی به مراحل بعدی بهتر از قبل مشخص خواهد شد.

تیم فوتبال پورتو صدر نشین گروه A از این دوره رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در حالی به مصاف تیم دینامو کیف می رود که از شانس بسیار بالایی برای کسب موفقیت برخوردار است این تیم در حال حاضر با شش امتیاز در صدر گروه قرار دارد و این درحالیست که تیم دینامو کیف فقط توانسته در دوبازی اخیر خود موفق به کسب سه امتیاز شود.

زمانی برای قدرت نمایی پاریسن ژرمن هم که در حال حاضر در پله دوم از گروه A قرار دارد باید بازی سوم خود را در مقابل تیم دینامو زاگرب برگزار کند. پاریسن ژرمن با در اختیار داشتن ستاره بزرگی چون زلاتان ابراهیموویچ در حال حاضر در لیگ برتر فوتبال فرانسه با نوزده امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و با انگیزه بسیار بالایی هم به مصاف تیم فوتبال دینامو زاگرب خواهد رفت.

گفتنی است: پاریسن ژرمن در حال حاضر با برگزاری دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا سه امتیاز در اختیار دارد و تلاش خواهد کرد تا با پشت سر گذاشتن دینامو زاگرب که از هیچ امتیازی در گروه خود برخوردار نیست موقعیتش را برای مراحل بعدی تثبیت بخشد.

ژرمن ها با قدرت هرچه تمامتر مقابل آرسنال

رویارویی دو تیم بزرگ آرسنال و شالکه صفر چهار را می توان یکی از حساس ترین رقابتهای این هفته از لیگ قهرمانان اروپا دانست زیرا هردو تیم در شرایط خوب و قابل قبولی قرار داشته و از شانس بالایی برای موفقیت در اروپا برخوردار هستند در حال حاضر تیم آرسنال با شش امتیاز در صدر گروه B قرار داشته و این در حالیست که این تیم با دوازده امتیاز در پله نهم از جدول لیگ برتر قرار گرفته است اما شالکه با 17 امتیاز در رتبه سوم از لیگ برتر قرار دارد و در حال حاضر با 4 امتیاز تیم دوم در گروه B محسوب می شود.

شانس هردو تیم برای کسب امتیاز کامل بازی بسیار بالاست و قطعا این دیدار جزو یکی از جذاب ترین بازیهای این گروه خواهد بود.

دو تیم المپیاکوس یونان و مون پیه فرانسه هم باید در چهارچوب لیگ قهرمانان اروپا در گروه B به مصاف هم بروند و شانس هر دو تیم تقریبا یکسان است زیرا تیم فرانسیو مون پیه با یک امتیاز در پله سوم گروه B وتیم المپیاکوس یونان هم با توجه به اینکه تا به حال موفق به کسب هیچ امتیازی نشده است در پله چهارم قرار دارد.

میلان بحران زده در تدارک تصاحب سه امتیاز

تیم میلان که از مدعیان بزرگ کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمان اروپا به حساب می آید با توجه به اینکه در شرایطی بسیار بدو نابسامان در رقابتهای سریA قرارداد در حالی به مصاف تیم فوتبال مالاگا از اسپانیا خواهد رفت که همه چیز به نفع تیم اسپانیایی بود و شانس مالاگا را برای کسب موفقیت بسیار بالا می دانند.

روسونریها در چهارچوب رقابتهای اسکوتر فقط موفق به کسب هفت امتیاز شده اند و درحال حاضر در پله پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند و این درحالی است که تیم مالاگا با هفده امتیاز در پله سوم لالیگا حضور داشته و قطعا با روحیه بهتری به مصاف روسنریها خواهد رفت.

هرچند شرایط لیگ داخلی ایتالیا برای میلان مصاعد نیست اما نمی توان این تیم را بازنده صد در صد مقابل حریف اسپانیائی قلمداد کرد زیرا این تیم از تجربه بسیار بالایی برای حضور در رقابتها اروپائی ها برخوردار بوده و بطور حتم نمایش متفاوتی را از خود به معرض نمایش خواهد گذشت، گفتنی است در حال حاضر تیم مالاگا با شش امتیاز درصد گروه c  قرار داشته و تیم میلان هم با چهار امتیاز رتبه دوم گروه را از آن خود کرده است.

اندر لخت و زنیت در شرایطی خاص برابر هم صف آرایی خواهند کرد

بازی بعدی از گروه c به رویایی دو تیم اندرلخت و زنیت سن پطرزبورگ مربوط می‌شود، این دو تیم در شرایطی تقریبا یکسان به مصاف هم می‌روند زیرا تیم اندرلخت با یک امتیاز در پله سوم گروه و تیم زنیت هم بدون داشتن امتیاز درپله چهارم قرار دارد، تیم اندرلخت در حال حاضر درلیگ برتر بلاژیک با بیست و دو امتیاز در رتبه دوم قرار داشته و در صورت حضوری متفاوت در این بازی شاید بتواند حتی به تصاحب جایگاه روسنریها در جدول گروه c امیدوار باشد.

مورینیو با تمام توان مقابل بورسیا دورتمند

رویارویی دو تیم رئال مادرید و بورسیا دورتمند را هم در توان از حساس ترین رقابتهای حاضر در این هفته قلمداد کرد، رئال مادرید درگروه d از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا با شش امتیاز در صدر قرار گرفته و بورسیا دورتمند هم با چهار امتیاز در پله بعدی حضور دارد،‌ این در حالیست که موقعیت هردو تیم در لیگ های داخلی تقریبا یکسان است بطوریکه رئال مادرید با چهارده امتیاز تیم چهارم لالیگاست وتیم بورسیا دورتمند با دوازده امتیاز در پله چهاردهم بوندس لیگا قرار دارد، با توجه به تجربیات بسیار بالای مورینیو شانس رئال مادرید برای کسب موفقیت در این بازی بالاست اما بطور حتم ژرمن ها به راحتی نخواهند گذاشت تا خوزه مورینیو پرتغالی موفق به کسب امتیاز کامل این بازی حساس شده و تمام توان خود را در این خصوص بکار خواهند گرفت.

شاگردان مانیچی به دنبال کسب امتیاز از آژاکس هلند

مسابقه بعدی از گروه d به رویارویی دو تیم منچستر سیتی و آژاکس مربوط می‌شود که این بازی هم با توجه به شرایطی که هر دو تیم در لیگ های داخلی خود دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تیم منچستر سیتی در لیگ برتر انگلستان از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در فوتبال جزیره  بوده و با 18 امتیاز در پله سوم قرار دارد و تیم آژاکس هم با 17امتیاز تیم چهارم لیگ فوتبال هلنداست،‌ این درحالیست که تیم منچستر سیتی در حال حاضر فقط موفق به کسب یک امتیاز درلیگ قهرمانان اروپا شده و آژاکس هم در ناکامی کامل بسر می برد زیرا هیچ امتیازی کسب نکرده است و قطعا با انگیزه کافی در این بازی ظاهر نخواهد شد زیرا شانس زیادی برای بهبود موقعیت در گروه خود نخواهد داشت./با

 

برچسب ها: پرتغال ، اروپایی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار