دبير جشنواره ملي نماز و نيايش:

فيلم ابزار تاثيرگذار در جشنواره نماز و نيايش است

استفاده از ابزار تاثيرگذار و قدرتمند فيلم در رسانه ها هدف اصلي جشنواره ملي نماز و نيايش است.

مرتضي اسماعيلي طبا مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم و دبير پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش در خصوص اهداف برگزاري اين جشنواره به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: هدف اصلي جشنواره نماز و نيايش استفاده از ابزار قدرتمند فيلم بوده كه در رسانه ها تاثيرگذار است و براي تبيين و ترويج نماز براي قشر نوجوان و جوان اين جشنواره برگزار مي شود.
وي در ادامه افزود: بزرگترين فرضيه الهي نماز است و ما بايد به شكل هنرمندانه اين فرضيه الهي را به نمايش بگذاريم.
اسماعيلي طبا از ديگر اهداف برگزاري اين جشنواره اظهار داشت: برگزاري جشنواره نماز و نيايش به روايت دوربين استفاده صحيح و موثر از ظرفيت هاي هنري همچون فيلم كوتاه و عكس است.
دبير جشنواره در خصوص تفاوت جشنواره امسال با سال هاي قبل گفت: در جشنواره امسال نماز و نيايش بيشتر آثار را به سمت محتوا هدايت كرديم چون با استفاده از شيوه محتوايي به ترويج فرهنگ نماز كمك مي كنيم.
وي ادامه داد: اضافه شدن بخش فيلم 110 ثانيه اي از ديگر برنامه هاي جديد جشنواره نماز و نيايش امسال است.
اسماعيلي طبا در خصوص فراخوان و نحوه شركت در اين جشنواره اظهار داشت: فراخوان پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش را از بهار امسال به تمامي مراكز فرهنگي هنري كشور، حوزه هاي هنري،‌ دفاتر انجمن سينماي جوان و ستاد اقامه نماز ارسال كرديم و در سايت انجمن لينكي فعال شد كه علاقه مندان براي شركت در اين جشنواره از طريق سايت WWW.IYCS.IR به صورت آنلاين ثبت نام و كد آثار را بگيرند.
دبير جشنواره ادامه داد: مهلت ارسال آثار و ثبت نام در اين جشنواره تا 10 آبان است.
وي خاطرنشان كرد: پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين در 3 بخش فيلم كوتاه، فيلمنامه و عكس از 2 تا 5 بهمن در قم برگزار مي شود.
گفتني است، پنجمين جشنواره ملي نماز و نيايش به روايت دوربين توسط انجمن سينماي جوان و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم برگزار مي‌شود./ي2
برچسب ها: جشنواره ، نماز ، نیایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.