بازگشت قاتل مرموز بیمارستان‌های انگلستان +عکس

پلیس امروز در اطلاعیه با تایید این خبر اعلام کرده است که آنها از این مسئله آگاهی دارند و تیم ویژه ای را برای رسیدگی به این مسئله به این بیمارستان اعزام کرده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پیغامی که روی شیشه های سرویس بهداشتی "بیمارستان استپینگ" با عنوان "من دوباره می کشم" درج شده بود دوباره ترس را به میان بیماران این بیمارستان بازگردانده است.

در سال 2011 میلادی و پس از مرگ ناگهانی و مشکوک چند نفر از بیماران این بیمارستان، مسئولین مربوط فرضیه وقوع یک جنایت را دور از انتظار ندانسته و با تحقیقات بیشتر متوجه شدند که سرم های موجود در بیمارستان دست کاری شده اند که در کل باعث مرگ 7 بیمار شد.


سه نفر از بیماران کشته شده

البته 15 نفر از کسانی که این سرم مرگبار به آنها تزریق شده بود از مرگ نجات پیدا کردند. با این حال از آن تاریخ به بعد پلیس دو نفر از پرستاران این بیمارستان را به جرم مسموم کردن سرم ها بازداشت کرد که البته بعد از انجام تحقیقات لازم بی گناهی این افراد ثابت شد و آنها آزاد شدند. پرونده قربانیان سال 2011 هنوز باز بوده و تحقیقات در آن مورد ادامه دارد.

روز چهارشنبه هفته گذشته یکی از بیماران مرد این بیمارستان بر روی شیشه بخار کرده سرویس بهداشتی عبارت "من دوباره می کشم" را مشاهده می کند. وی به سرعت یکی از پرستاران بخش را خبر کرده و این پرستار نیز به سرعت عبارت مورد نظر را پاک کرده و مقامات را در جریان می گذارد.


محل وقوع جنایت ها

پلیس امروز در اطلاعیه با تایید این خبر اعلام کرده است که آنها از این مسئله آگاهی دارند و تیم ویژه ای را برای رسیدگی به این مسئله به این بیمارستان اعزام کرده اند.


دست نوشته بازسازی شده توسط پلیس

منابع نزدیک به بیمارستان اعلام کرده اند که از زمان اعلام خبر، بسیاری از بیماران بسیار ترسیده اند و تصور می کنند که هر پرستار و یا پزشک بیمارستان می تواند یک قاتل باشد. به هر حال این بیمارستان به دلیل حوادث سال 2011 هنوز در معرض اتهام قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار