با شعار "رسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانه"؛

تمبر ياد بود نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها رو نمايي شد

آيين رونمايي از تمبر ياد بود نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها توسط وزير ارشاد صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مستقر در نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها آيين رونمايي از تمبر ياد بود نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري ها توسط وزير ارشاد صورت گرفت.

گفتني است ساعاتي پيش نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها با حضور سيد محمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، محمد جعفر محمدزاده معاون مطبوعاتي وزارت ارشاد و پدرام پاک‌آيين مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي، ابراهیم عزیزی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انساني رياست جمهوري، عضو هیئت مدیره شرکت پستو لاله افتخاري نماينده مردم تهران در مجلس نهم شوراي اسلامي آغاز به کار کرد.

لازم به ذکر است نوزدهمين نمايشگاه مطبوعات با شعار "رسانه، کلام صادقانه و نگاه منصفانه" و فرمان آغاز سامانه اشتراک خبرنگاران توسط وزير ارشاد هم‌اکنون در حال فعاليت است.

همچنين خبرگزاري باشگاه خبرنگاران از هفتم تا سيزدهم آبان ماه در نوزدهمين نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها  در بخش رسانه های داخلي حضور فعال دارد و علاقه مندان می توانند برای بازدید از غرفه اين خبرگزاري، به نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها واقع در مصلی تهران، راهروي 16/1 - غرفه باشگاه خبرنگاران مراجعه نمایند.
 
گفتنی است كه در طول برگزاری این نمایشگاه، از اساتید و شخصیت‌های برجسته در تمامي حوزه‌ها، جهت بحث و تبادل نظر كارشناسی دعوت به عمل آمده است.

لازم به ذكر است كه  متعاقباً حضور هر یك از میهمانان و شخصيت‌ها از طريق خبرگزاري باشگاه خبرنگاران به آدرس www.yjc.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار