هواداران صبور باشند، پرسپولیس متفاوتی می شویم؛

ژوزه: هیچ کجا این همه تعطیلی ندیدم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به طور قطع این تعطیلات اصلا خوب نیست و من هیچگاه در طول یک لیگ این همه تعطیلی ندیده بودم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مانوئل ژوزه در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: درباره مسایلی که در کمیته فنی مطرح شد چیزی نمی گویم، چون صحبت ها مربوط به تیم و خصوصی بود. مساله این است که همه می خواهیم پرسپولیس نتیجه بگیرد. ما چند هفته خوب داشتیم اما در کرمان مقهور شرایط آب و هوایی شدیم، در حالی که می توانستیم ببریم. اختلاف ارتفاع در دقایق پایانی بازی مشکل ساز شد.


وی ادامه داد: ما همیشه می خواهیم خوب بازی کنیم و قصد داریم از این بازی به روال هفته های قبل برگردیم. مساله گلزنی هم از آن دست مواردی است که گاهی در فوتبال پیش می آید. ما شانس گلزنی داریم و به این دلیل نگران نیستیم. نگرانی برای وقتی است که یک تیم قابلیت ایجاد شرایط گلزنی را نداشته باشد اما تیم ما اینگونه نیست و مشکل گلزنی هم حل خواهد شد.


سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی برای تعطیلات دوباره لیگ تصریح کرد: با این شرایط نمی توان هیچ پیش بینی از شرایط تیم، بعد از تعطیلات داشته باشیم. به طور قطع این تعطیلات اصلا خوب نیست و من هیچگاه در طول یک لیگ این همه تعطیلی ندیده بودم.


ژوزه در پایان خطاب به هواداران خاطر نشان کرد: آنها شرایط سختی را پشت سر گذاشته اند. من از آنها می خواهم که صبور باشند و از بازیکنان حمایت کنند. شرایط تیم بهتر می شود و ما در جدول صعود خواهیم کرد. در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد چه نتیجه ای رقم می خورد اما آینده پرسپولیس متفاوت از این شرایط خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار