نشست کميته فني باشگاه پرسپوليس + گزارش تصويري اختصاصي باشگاه خبرنگاران

رویانیان: بازيکنان ما بدون مربي هم نتيجه مي گيرند/حواشي بيروني نتايج ما را رقم زد

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه ی اعضای کمیته فنی این تیم گفت: به اعتقاد من حواشي بيروني نتايج ما را رقم زد و من اين موضوع را پيش بيني نکرده بودم.

رویانیان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: از اول فصل فکر نمی کردم پرسپولیس چنین نتایجی کسب کند البته مشکل تیم فنی نیست و مسائل دیگری است که گریبانگیر تیم شده است.

وی گفت: بازیکنانی که ما در تیم داریم خیلی بزرگ هستند و ساختار تیم ملی را تشکیل داده اند دیگر بازیکنانمان نیز در حد تیم ملی هستند، حاشیه های ابتدای لیگ تاثیر زیادی روی عملکرد بازیکنان داشت همیشه ممکن است این گونه اتفاقات برای تیم های بزرگ رخ دهد مانند رئال مادرید.

رویانیان تصریح کرد: البته ما رئال مادرید را با باشگاه های خودمان مقایسه نمی کنیم بلکه آنرا با دیگر باشگاه های اسپانیا مقایسه می کنیم، پرسپولیس هم مانند رئال تیم بزرگی است و هم اکنون با صدر جدول فقط 9 امتیاز فاصله داریم.

وی در مورد مانوئل ژوزه سرمربی تیم نیز گفت: ژوزه هست و تغییر و تحولی در کادر فنی تیم در دستور کار نداریم.



*رویانیان: به ژوزه اولیتماتوم نداديم

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  تهران افزود: در این جلسه که 4 ساعت به طول انجامید 13 بازی گذشته تیم مورد بررسی قرار گرفت چون جلسه کمیته فنی تاکنون برگزار نشده بود و به دلایلی به تاخیر افتاده بود ولی قرار شده است که این جلسات تا آخر فصل مرتبا برگزار شود.
 
وی ادامه داد:  برنامه های نیم فصل دوم را مورد بررسی قرار دادیم و در این جلسه سعی کردیم به برطرف کردن نقاط ضعف بپردازیم.

رویانیان تصريح کرد: ژوزه نیم ساعت در جلسه حضور پیدا کرد ولی حضور وی به آن معنی نیست که به ژوزه التیماتومی داده شده است و تنها تصمیمی که گرفته شد این بود که فقط باید به بازی پیکان فکر کنیم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس  تهران در خصوص وضعیت کریمی نیز اذعان داشت:  در جلسه  مباحثی نیز در خصوص کریمی مطرح شد اما تصمیم گیری به بعد از بازی با پیکان موکول شد چرا که حفظ تمرکز بازیکنان در بازي پیش رو از همه  چیز مهم تر است. بعد از بازی با پیکان لیگ 20 روز تعطیل است و آن زمان فرصت خوبی است تا تصمیمات را در خصوص کریمی اتخاذ کنیم.
 
وی تصریح کرد: از ابتدای فصل پیش بینی این نتایج را نمی کردم چرا که مشکلات تیم ما غیر فنی هستند و بازیکنانی که دراختیار داریم ساختار تیم ملی را تشکیل می دهند و کسانی که ملی پوش نیستند نیز در حد تیم ملی هستند اما فشارهایی که در اول فصل مبنی بر مبلغ بالای قرار داد به آنها وارد شد،‌ تاثیر گزار بود.

رویانیان بیان داشت: تیم های بزرگ همیشه ممکن است به مشکل بر بخورند مانند رئال مادرید در لیگ اسپانیا من رئال را با لیگ اسپانیا مقایسه می کنم نه با پرسپولیس  و فوتبال ایران پرسپولیس هم درایران تیم بزرگی است البته با صدر جدول تنها 9 امتیاز فاصله داریم و باید جایگاه پرسپولیس را در آخر فصل مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
رویانیان خاطرنشان کرد: ژوزه هم چنان تیم را دراختیار دارد و تصمیمی مبنی بر تغییر سرمربی گرفته نشده است./مح





*فرار پروين از خبرنگاران

این گزارش می افزاید: علاوه بر پروین، آشتیانی، افشین پیروانی و استیلی که عضو کمیته فنی هستند، ژوزه نیز میهمان جلسه دیشب کمیته فنی بود.
 
مانوئل ژوزه با گذشت 2 ساعت از شروع جلسه به جمع مدیر عامل و اعضای کمیته فنی اضافه شد و بعد از 45 دقیقه جلسه را ترک کرد.
 
شایان ذکر است: جلسه کمیته فنی پرسپولیس چهار ساعت به طول انجامید و طولانی شدن جلسه باعث شد تا تنها عکاسی که برای پوشش تصویری این جلسه خود را به محل برگزاری جلسه رسانده بود در انجام کار خود ناکام باشد.
 
در نهایت ساعت 22:30 جلسه به  اتمام رسید و اعضا بعد از اینکه دوربین باشگاه خبرنگاران را در جلوي درب ساختمان دیدند غافلگیر  شدند.
 
علی پروین نیز که اولین فردی بود که از ساختمان خارج شد با دیدن خبرنگاران به سرعت به سمت ماشینش رفت تا حتی خبرنگاری حتی نتواند به آن نزدیک شود./مح




*استیلی: بحث برکناری ژوزه مطرح نیست
 
عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تهران گفت:  در جلسه کمیته فنی مسائل خوبی مطرح شد و همه ی مباحث در جهت کمک به پرسپولیس بود.

وی ادامه داد:  در نیم ساعتی که ژوزه  در جلسه حضور پیدا کرد فقط صحبت های حمایتی از سوی اعضا مطرح شد  و به هیچ وجه بحث برکناری در دستور کار نبود.

 استیلی در ادامه بیان داشت:  ما به ژوزه گفتیم که حا ضریم  به تیم کمک کنیم و ژوزه هم از این مسئله استقبال کرد.

وی درخصوص حضورش در کمیته فنی خاطرنشان کرد: بعد از جدایی درخشان از کمیته پروین از من خواست که عضو کمیته فنی شوم و من هم قبول کردم.




*آشتیانی: تیم احتیاج به تغییر دارد

عضو دیگر کمیته فنی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: تیم در خط دفاع و حمله مشکلات زیادی ندارد و این خط هافبک است که باید بازیکن به آن اضافه شود.

وی ادامه داد: الان باید تمرکز تیم روی بازی پیکان باشد و قرار شده است بعد از این بازی در خصوص کریمی تصمیم گیری شود هرچند اعضای کمیته فنی نظراتشان را در خصوص کریمی مطرح کرده اند.

آشتياني تصریح کرد: امیدوارم ژوزه بتواند وضعیت تیم را بهبود ببخشد./مح




*افشین پیروانی: از ژوزه حمایت خواهیم کرد

يکي از اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس اشاره کرد: به هیچ عنوان بحث برکناری ژوزه مطرح نبوده است و در خصوص کریمی نیز بعد از بازی با پیکان تصمیم گیری خواهد شد.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تهران افزود: همه اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس  و دیگر مسئولان دست به دست هم داده ایم تا شرایط پرسپولیس  را بهبود بخشیم.

وی درخصوص نتیجه جلسه کمیته فنی نیز اذعان داشت:در این جلسه اضلا بحث تغییرات مطرح نبود و همه چیز به خوبی و خوشی برگزار شد البته  قرار شد در خصوص کریمی  بعد از بازی  پیکان تصمیم گیری شود.

پیروانی اذعان داشت: بازی خیلی حساسی مقابل پیکان پیش رو داریم و امیدوارم تیم با پیروزی  از میدان خارج شود تا هواداران نیز به آرامش برسند

وی خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته فنی برای اولین بار ژوزه را از نزدیک دیدم./مح





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار