گزارش تصویری و حاشیه‌های برنامه نود؛

جیگر هم به نود آمد! /کفاشیان: مثل ژاوی و مسی عمل کردیم/ فردوسی پور: به من می‌گویند عادل پرسپولیسی

برنامه نود دوشنبه شب 8 آبان ماه 91 از ساعت 22:47 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران برنامه نود دوشنبه شب 8 آبان ماه 91 از ساعت 22:47 به روی آنتن شبکه سوم سیما رفت ؛

 

 سوال مسابقه پیام کوناه برنامه در مورد وقفه های طولانی در لیگ برتر و تعطیلی جام حذفی بود.

 

کارشناس داوری برنامه خداداد افشاریان، پیشکسوت داوری فوتبال کشورمان بود.

پخش حاشیه های جالبی پیش از پخش بازی سپاهان و تراکتورسازی از قسمت های دیگر برنامه بود.

اولین بخش آیتم از نود با گزارش هایی از وحید قلیچ، ورزشگاه راه آهن، علی دایی، بحث های سوشا مکانی و بازیکنان استقلال و برگزاری اردوی تیم نفت در کشور کرواسی به روی آنتن رفت.

پس از آن در خصوص ابطال انتخابات هیئت فوتبال فارس با غلام رضا کمانه مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس  گفتگویی تلفنی انجام شد و وی ابطال این انتخابات توسط وزارت ورزش را تایید کرد.

در ادامه برنامه در خصوص تخلف صورت گرفته در انتخابات هیئت فوتبال کرمانشاه و تاریخ فراغت از تحصیل علی محبی رئیس فعلی این هیئت با یوسفوند معاون آموزشی دانشگاه آزاد کرمانشاه صحبت شد و وی تاریخ فارق التحصیلی وی را 28 شهریور ماه 1391 اعلام کرد، علی محبی با تایید صحبتهای یوسفوند اعلام کرد برای ثبت نام در انتخابات هیئت فوتبال ها نیازی به ارائه مدرک نیست.

معتمدیان کاندیدای ریاست هیئت فوتبال کرمانشاه در ارتباطی تلفنی با برنامه اعلام کرد: انتخابات ریاست هیئت فوتبال، با انتخابات اعضای هیئت رئیسه متفاوت است و برای کاندیداتوری ریاست هیئت فوتبال داشتن مدرک کارشناسی الزامی است.

پخش گزارشی از حاشیه های مجمع پرحاشیه  فدراسیون فوتبال از بخش های دیگر برنامه نود دوشنبه شب بود.


کفاشیان در صحبت های خود بر صحت انتخابات هیئت فوتبال فارس تاکید کرد.

در ادامه علی کفاشیان در ارتباطی تلفنی با برنامه نود، ابتدا در خصوص انتخابات هیئت فوتبال فارس گفت: در استان فارس که من به عنوان رئیس مجمع بودم بر تمامی امور کنترل داشتیم.

کفاشیان در ادامه گفت: هیچ امضایی جعل نشده است یک نفر از اداره کل تمام نفرات را دید و برگه مربوطه را تیک زد وقتی 38 نفر در مجمع حضور داشتند تمامی افراد به آیت اللهی رای دادند تمامی افرادی که بودند مجاز به شرکت در انتخابات بودند و مجمع به صورت سالم برگزار شده و اکنون ما آیت اللهی را به عنوان رئیس هیئت فوتبال فارس می شناسیم.

 کفاشیان در خصوص صحبتهای خود با نبی در مجمع فدراسیون  که به صورت پنهانی و با گرفتن دست جلوی صورتشان همراه بود گفت: به خاطر اینکه اتفاقات قبلی تکرار نشود تصمیم گرفتیم مثل مسی و ژاوی با هم صحبت کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه راجع به شناختش ژاوی و مسی  گفت: دیگر به فوتبال علاقه مند شدم و بازی های خارجی را نیز دنبال می کنم.

وی راجع به اعتراض برخی کاندیداهای انتخابات هیئت فوتبال کرمانشاه در خصوص مدرک رئیس این هیئت گفت: رئیس هیئت فوتبال جدید نیاز به مدرک کارشناسی دارد و رئیس قبلی نیازی به ارائه مدرک کارشناسی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه چرا خبرنگاران را در مجمع 8 آبان با یک ساعت تاخیر به مجمع راه دادندگفت: اول جلسه به خاطر صحبتهایی که می شد تصمیم گرفتیم خبرنگاران دیر به مجمع بیایند که به دلیل طولانی شدن صحبتها خبرنگاران کمی دیرتر به مجمع راه یافتند.

وی در خصوص اعتراضهایی که به بازنشسته بودن برخی اعضا هیئت رئیسه فدراسیون می شود گفت: فدراسیون فوتبال یک نهاد عمومی غیر دولتی است و بحث بازنشستگی در آن وجود ندارد، اساسنامه فدراسیون فوتبال با سایر فدراسیون ها متفاوت است.

پخش گزارشی از اعتراض رویانیان و فتح الله زاده به مجمع برگزار شده فدراسیون فوتبال از بخش های دیگر برنامه بود.

کفاشیان در خصوص سوال نظرسنجی برنامه و نظرش در این مورد گفت: نظر خاصی در مورد سوال پیام کوتاه شما ندارم و باید در جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ و با حضور کادرفنی تیم ملی در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد: در همه کشورها اولویت با تیم ملی است و برگزار نشدن جام حذفی خواسته کادر فنی تیم ملی است که تعداد بازی ها کمتر شود. 

یکسری اولویت هایی داریم و گاهی اوقات تصمیماتی که برای فوتبال ملی ما مهم است می گیریم.

کفاشیان خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه سازمان لیگ انتخابی است و انتصابی نیست کی روش اصراری به برگزار نشدن یا شدن لیگ و جام حذفی ندارد و تنها خواسته وی در اختیار داشتن بازیکنان است.

کفاشیان در پایان راجع به اعتراض فتح الله زاده و رویانیان به جایگاه صندلی هایشان در مجمع فدراسیون و ترک مجمع گفت: صندلی ها از قبل چیده شده بود و کاری نمی توانستیم انجام دهیم حتی من از فتح الله زاده و رویانیان عذرخواهی کردم، به هر حال آنها تصمیم خود را گرفته بودند و این تصمیمشان یک تصمیم انقلابی بود!

شیرینی سرپرست پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی مس و پرسپولیس و شکسته شدن شیشه توسط پولادی، گفت: پولادی در رختکن سر خورد و به شیشه برخورد کرد و شیشه شکست. به نظر شما شکستن شیشه مساله است یا اهانت به یک بازیکن ملی پوش؟

شیرینی در ادامه گفت: شما بیشتر به حاشیه ها می پردارید، این کار قشنگی نیست، وقتی بازیکن به من می گوید سر خوردم و شیشه شکسته شد من نباید قبول کنم؟ به شما در استادیوم هنگام بازی نفت و استقلال توهین کردند، چرا به این موضوع رسیدگی نمی کنید؟

فردوسی پور: شما ما را جیگر فرض کردید! به من می گویند عادل پرسپولیسی آیا باید میکروفن را پرتاب کنم و شیشه را بشکنم؟


پخش گزارشی در خصوص اتفاقات باشگاه مس کرمان و تغییرات ناگهانی در این تیم از بخش های دیگر برنامه نود بود.

در آیتم حاشیه های روز برنامه نود گزارش هایی در خصوص تیم گهر، وضعیت توزی و جانواریو و جباری در تیم استقلال و استخدام یک بازیگر در تیم ملوان به عنوان مسئول روح و روان، برگزار نشدن جام حذفی پخش شد.

محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس مهمان تلفنی بعدی برنامه نود بود؛ وی در صحبت های خود گفت: اگر قضییه پولادی را جیگر می نامید شما کار آقای کفاشیان و مجمع امروز را چه می خواهید نام بگزارید؟

وی در ادامه گفت: شیرینی پلیس نبوده که استنطاق کند این موضوع را، امروز خیلی دروغ گفتند اما شما فقط به این موضوع توجه می کنید.

رویانیان در خصوص حضور کوتاهش در مجمع فدراسیون فوتبال گفت: شب قبل من با کفاشیان صحبت کردم و اعلام کردم به خاطر برخی مسائل حاضر به شرکت در انتخابات نیستم و قرار نبود در مجمع امروز رای گیری شود اما فتح الله زاده به من اعلام کرد دارند رای گیری می کنند.

وی خاطرنشان کرد: من آدم خاکی ای هستم، من هیچ هستم، من به خاطر صندلی جلسه را ترک نکردم بحث ما چیز دیگری بود، چرا دروغ می گویند؟ به ما اهانت شده است.

فردوسی پور: می گویند قرار است بازیکنان به منزل ژوزه بروند و برای بازگشت کریمی به تیم پادرمیانی کنند، آیا این موضوع صحت دارد؟

رویانیان: من خبر ندارم.

فردوسی پور: شما از ژوزه حمایت می کنید؟

رویانیان: من از شما حمایت می کنم. وظیفه ما حمایت از سرمربی تیم است.

امیرحسین صادقی مدافع تیم استقلال تهران مهمان حضوری برنامه نود بود.

صادقی در صحبتهای خود گفت: متاسفانه در دوران جوانی اشتباهات زیادی داشتم و بابت آن متاسف هستم اما اکنون با استفاده از مشورت دوستان خوبی که دارم از لحاظ رفتاری بسیار خوب شدم.

در بخش دوم از نود تا نود گزارش هایی در مورد جابه جایی آرش افشین و میداوودی، درخشان، اولیویرا، کمیته فنی پرسپولیس، احمدزاده، درگیری لیدرهای استقلال با مربی تیم جوانان راه آهن پخش شد.

پخش گزارشی از مشکلات تیم گهر درود و پیگیری وضعیت میزبانی این تیم قسمت دیگری از برنامه نود بود. 

 

حسین هدایتی مالک باشگاه های ملوان، گهر درود و استیل آذین در صحبتهایش در خصوص تحت تعقیب قرار گرفتنش گفت: اگر از هر کسی شکایت شود او تحت پیگرد قرار می گیرد و این موضوع چیز عجیبی نیست.

وی در ادامه راجع به وضعیت گهر گفت: هر زمان که ورزشگاه شهر درود آماده شد بازی های این تیم در این شهر برگزار می شود.

گزارشی در خصوص وضعیت تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ دسته اول و امکانات شهر مسجدسلیمان برای میزبانی بخش دیگری از برنامه نود بود.

امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش گیلان آخرین مهمان تلفنی برنامه نود بود؛ وی در صحبتهای خود راجع به صحبتهایش در خصوص غیرقانونی بودن مجمع انتخاباتی نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: قضییه الان با زمان انتخابات رئیس فرداسیون متفاوت بود. اگر بهروان مساله خود را حل می کرد و مجوز بازگشت به کار می گرفت بحثی پیش نمی آمد؛ من اطلاعی از مشکل بهروان نداشتم اما فدراسیون این مشکل را می دانست.

عابدینی در ادامه گفت: من در جلسه حضوری به کفاشیان این موضوع را گفتم و از وی انتظار داشتم کاری کند که این بحثها پیش نیاید.

برنامه نود در ساعت 2:22 بامداد سه شنبه 9 آبان ماه 1391 به پایان رسید و در مسابقه نظر سنجی آن این نتیجه به دست آمد:

حمیدرضا حجازی – باشگاه خبرنگاران


برچسب ها: برنامه ، نود ، شبکه سوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار