کريمي تمرين را ترک کرد/درگيري لفظي رويانيان با يک هوادار

رويانيان:بي غيرت نيستم/24 ساعت است از ناراحتي نخوابيدم/کريمي از هفته دوم تنش ايجاد کرد

تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت 17ورزشگاه درخشی فر شروع شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: تمرین تیم فوتبال پرسپولیس ازساعت 17 امروز در ورزشگاه درخشی فر آغاز شده است. اتفاق مهم این تمرین ترک تمرین از سوی علی کریمی بوده است که گفته می شود با تصمیم مانوئل ژوزه کریمی محل ورزشگاه را ترک کرده است.

**در ادامه گزارش آمده است: لحظاتی قبل یحیی گل محمدی در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس حضور پیدا کرده است و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تهران سردار رویانیان در محل تمرین پرسپولیس حضور پیدا کرده است.

**در حالی قرار بود تمرین تیم پرسپولیس از ساعت 17در ورزشگاه درخشی شروع شود  اما با توجه حضور مدیر عامل باشگاه محمد رویانیان و جلسه‌ای که با بازیکنان تیم داشت تمرین سرخپوشان با 50دقیقه تأخیر آغاز شد.

**وکيل مانوئل در تمرين پرسپوليس حاضر شد،شايد شايعه فسخ قرارداد ژوزه از اين پس جدي تر باشد.

 محمد رويانيان حدود 20 دقيقه با هواداران صحبت کرد و گفت ژوزه 36 سال است از مربيان برتر جهان است نبايد به وي توهين کرد .

در اين حين يکي از هواداران با رويانيان در گيري لفظي پيدا کرد و مدير عامل پرسپوليس از وي کارت شناسائي خواست و پس از آن ادامه داد 24 ساعت است از فکر نتايج بد و ناراحتي هواداران نخوابيدم.

وي ادامه داد: من بي غيرت نيستم دنبال پست و مقام هم نيستم اگر بودم ژوزه را برکنار مي کردم,وي ادامه داد 1 سال با تمام مربيان بزرگ کار کردم از جمله دنيزلي استيلي و فهميدم که ژوزه مربي کوچکي نيست دنيزلي ما را از قهرماني در آيا انداخت از ليگ هم کم مانده بود بيفتيم

وي در مورد علي کريمي گفت : شما يک بازيکن را دوست داريد و او را به عنوان يک بازيکن محبوب و الگو دوست داريد من وي را به عنوان پسرم دوست دارم اما نبايد يک بازيکن پس از دومين باخت تيم در رختکن سرو صدا ايجاد کند و اميدوارم غده پرسپوليس را جراحي کنم .

 در اين ميان هواداران خطاب به رويانيان گفتند: اگر مشکل مالي داريد شماره حساب بدهيد تا به شما کمک مالي کنيم و از راه ندادن آنها به تمرين گله کردند.

 روئيانيان ادامه داد :امشب در برنامه نود با عادل مصاحبه نمي کنم اما در مورد بازي با سپاهان مهدوي کيا اهل دروغ نيست و گفت :صحبتي که با نقي زاده داشتم گفته است توپ را 4 تا مي ديدم . /با

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار