حجت‌الاسلام جلالي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

اظهارات ضد و نقيض، توهم باطل خاتمي در جهت يافتن روزنه‌اي براي نجات

عضو شوراي مركزي جبهه پايداري گفت: جريان اصلاحات با روش آزمون و خطا حركت مي‌كند تا از هرجهت شانس خود را محك بزند، از اين رو تمامي گفتارها و رفتارهايشان متناقض است.

حجت‌الاسلام حسين جلالي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران به اظهارت محمد خاتمي مبني بر اينكه "بعد از انتخابات به موسوي اعلام كردم احتمال تخلف در انتخابات وجود دارد اما تقلبي در راي شما صورت نگرفته است" اشاره کرد و اظهار داشت: نقش کليدي اصلاح‌طلبان در شکل گيري فتنه 88 اعتبار اين جريان را خدشه دار و خاتمي را ترغيب به انکار اظهارات قبلي کرده است.

وي عدم صلاحيت حضور اصلاح‌طلبان در مجلس نهم را ناشي از کارنامه خاکستري اين جريان در گذشته دانست و ادامه داد: جريان اصلاحات با روش آزمون و خطا حركت مي‌كند تا از هرجهت شانس خود را محك بزند، از اين رو تمامي گفتارها و رفتارهايشان متناقض است.

وي به ذکر مثالي در مورد تلاش خاتمي براي بازگشت به عرصه سياسي اشاره کرد و ادامه داد: خاتمي همانند فردي که غرق شده است براي نجات خود به هر وسيله‌اي چنگ مي‌زند تا شايد را نجاتي پيدا کند.

عضو جبهه پايداري با بيان اين مطلب که ديدگاه‌هاي خاتمي مورد توافق هيچکدام از اصلاح‌طلبان نيست، خاطرنشان كرد: موضع گيري جريان اصلاحات در برابر خاتمي برخواسته از عملکرد غلط و اظهارات ضد و نقيضش است لذا تمامي حرکات زيگزاگي محمد خاتمي به دليل نبود معيار و ملاك واحد در گفتار و رفتار اين فرد است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: جلالی ، فتنه ، متناقض ، وحدت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار