پرنده المپیکی کشورمان:

تمریناتم را بدون مربی پیگیری می‌کنم / مربیان ما هنوز حرفه ای نشده اند

محمد ارزنده گفت:‌ برای حضور در مسابقات غرب آسیا تمریناتم را به طور مستمر بدون مربی پیگیری می‌کنم و همانند سابق برنامه های تمرینی ام را بصورت تلفنی از مربی خارجی ام دریافت می‌کنم.

محمد ارزنده میدانی کار المپیکی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به زمین و ماسه مناسب بوشهر برای ادامه تمریناتم آخر هفته به این شهر خواهم رفت تا تمرینات آمادگی ام را برای حضور هرچه موفق تر در مسابقات غرب آسیا پیگیری می‌کنم.

وی افزود: متأسفانه به دلیل برطرف نشدن مشکلات ارزی کمیته ملی المپیک همچنان بدون مربی تمریناتم را انجام می‌دهم و برنامه های تمرینی و بدنسازی به صورت مکاتبه ای و تلفنی از مربی سابق خارجی ام دریافت می‌کنم و به تنهایی آماده مسابقات غرب آسیا می‌شوم.

ارزنده در ادامه اظهار داشت: مسئولان کمیته وفدراسیون دو و میدانی ها باید هرچه سریعتر برای حل این مشکل راه حل پیدا کنند چرا که برای حضور در مسابقات مهمی همچون قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی که پیش رو داریم باید تمریناتمان را به طور جدی زیر نظر یک مربی شش دانگ خارجی پیگیری کنیم.

وی افزود: تعلل در جذب مربیان خارجی برای ورزشکارانمان می‌تواند به ضررشان تمام نشود چرا که دو و میدانی کاران رکورد هایشان به حدی سیده که نیازمند حضور مربیان خارجی است تا بتوانند رکوردهای خوبی را از خود به جای بگذارند.

وی افزود: امیدوارم هرچه سریعتر مسئولان ورزش برای حضور مربیان خارجی تصمیم گیری کنند وتا بتوانیم هرچه سریعتر تمرناتمان را آغاز کنیم.

ملی پوش المپیکی کشورمان در خصوص مربیان داخلی کشورمان اظهار داشت: متأسفانه مربیان دوومیدانی کار کشورمان هنوز نتوانستند خودشان را با دانش روز دنیا هماهنگ کنند و به صورت حرفه ای نمی توانند ورزشکاران را تمرین دهند.

وی افزود: معتقدم ورزشکارانی می توانند در میادین بین المللی موفق باشند که به صورت حرفه ای به تمرین بپردازند و حرفه ای تمرین کردن هم متوسط به آموزش مربیانشان است که متأسفانه در کشور ما این امر صورت نگرفته است.

ارزنده در خصوص مسابقات غرب آسیا بیان داشت: اگر چه در این مسابقات پرندگان خوبی حضور پیدا خواهند کرد اما حضورم در این رقابتها همانند یک جلسه تمرینی خواهد بود، من تمام تمرکزم را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی قراردادم و در نظر دارم رکورد جدیدی را از خود به ثبت برسانم.

ملی پوش میدانی کار کشورمان در خصوص ضابطه مند شدن حقوق ورزشکاران خاطرنشان کرد، هنوز حقوقی را از مسئولان فدراسیون دوومیدانی دریافت نکرده ایم تا در خصوص این مسئله بخواهم نظری بدهم بگذارید ابتدا حقوق هایمان را واریز کنند تا درباره بتوانیم نظری بدهیم./آق

 

برچسب ها: ارزنده ، میدانی ، المپیکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار