عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ اگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروز شویم خیلی خوب است اما اگر این موضوع صورت نگرفت نباید وضعیت مملکت بعد از انتخابات به مانند سال‌های گذشته آشفته شود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله علی محمدی تاکندی عضو مجلس خبرگان رهبری در همایش ملی تبیین طرح مناسک با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلاتی که در شرایط فعلی در کشورمان وجود دارد در اثر بی‌تجربگی است، گفت: انتظار است که در خط امام و مسیری که ایشان برای ما تبیین کردند، پیش برویم و بی‌تجربگی را کنار بگذاریم تا مشکلات‌مان حل شود.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین میراثی که امام خمینی‌(ره) برای ما به ارمغان گذاشتند، برگزاری انتخابات آزاد بود که امید است مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد از بین برود.

تاکندی اظهار داشت:‌ مجموعه اصلاح‌طلبان باید بدانند که برای ورود به انتخابات آینده در قالب یک کاندیدای مشترک وارد عمل شوند و نظر و دیدگاه رهبری را در راستای ورود به انتخابات جذب کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همه باید با هم به پای صندوق‌های رای برویم و وحدت کلمه در تمام امور مجموعه اصلاح‌طلبان با نظر مقام معظم رهبری باید لحاظ شود.

وی تصریح کرد: اگر در انتخابات ریاست جمهوری آینده پیروز شویم خیلی خوب است اما اگر این موضوع صورت نگرفت نباید وضعیت مملکت بعد از انتخابات به مانند سال‌های گذشته آشفته شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که اصلاح‌طلبان باید بر آن تاکید داشته باشند این است که با یک گزینه و با اجماع وارد انتخابات شوند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تاکندی ، میراث ، ارمغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار