شايق در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

لزوم حمايت‌هاي مالي مسئولين از خانواده‌ها در جهت افزايش جمعيت و تحکيم بنيان خانواده

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: نمایندگان مجلس باید به دنبال راهکارهای قانوني در جهت حمایت‌های مالی و معنوی و فرهنگی از خانواده‌های ایرانی در راستای افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده باشند.

عشرت شایق در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پیرامون سیاست کثرت جمعیت اظهار داشت: نمایندگان مجلس باید به دنبال راهکارهای قانوني در جهت حمایت‌های مالی و معنوی و فرهنگی از خانواده‌های ایرانی در راستای افزایش جمعیت و تحکیم بنیان خانواده  باشند.

عضو جمعیت ایثارگران در تصریح نقش دولت و دستگاه‌های اجرایی در سیاست کثرت جمعیت گفت:‌ دستگاه‌های اجرایی و دولت باید شاخص‌های زیربنایی و زیرساخت‌های فکری و فرهنگی، اقتصادی را برای تحقق بخشیدن به این هدف مطرح کنند.

شایق اظهار داشت: هر کشوری که دارای نسل جوان و بانشاط و پویا نباشد، دچار مشکلات عدیده می‌شود و کشور چین نمونه عینی پیشرفت اقتصادی با جمعیت بالای یک میلیارد است.

وي با بیان اینکه اگر تامین موارد رفاهی دچار مشکل است، نباید صورت مسئله افزایش جمعیت پاک شود، گفت: باید برای رفع مشکلات رفاهی و ایجاد راهکارهای لازم برای مسائل اقتصادی در جهت رشد جمعیت بکوشیم.

عضو جمعیت ایثارگران سیاست کثرت جمعیت را یک نگاه عظمت طلبانه در درازمدت دانست و خاطرنشان کرد: مشوق‌های مالی اقتصادی باید در کوتاه مدت ارائه شود تا مشوق‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در جای خود معنا پیدا کند.

 انتهاي پيام/

برچسب ها: شایق ، کثرت ، جمعیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار