رئوفيان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

افزايش جمعيت استراتژي تقويت دفاعي است

عضو جبهه ايستادگي گفت: سياست کلي افزايش جمعيت پيش نيازهاي را مي‌طلبد که نبايد کمترين تخلفي در اين زمينه صورت گيرد، دولت و مجلس وظيفه دارند تا فضا را مهيا کنند.

ابوالقاسم رئوفيان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، سياست افزايش جمعيت را يک استراتژي تقويت دفاعي دانست و گفت: اين استراتژي مي‌تواند تضمين کننده حفاظت از جغرافيايي کشور در آينده و همچنين تحقق شعار پيشرفت که معلول تلاش‌هاي توام با آگاهي نسل امروز، فردا و آينده است، باشد.

وي تاکيد کرد: سياست کلي افزايش جمعيت پيش نيازهايي را مي‌طلبد که نبايد کمترين تخلفي در اين زمينه صورت گيرد.

وي در تصريح اين پيش نيازها افزود: افزايش جمعيت مبتني بر  تشكيل يک خانواده سالم، برمحور فرهنگ اسلامي و تربيت ديني از عمده اين پيش نيازها است تا شخصيت افراد را به عنوان رجلي که مدافع حيثيت و خاک کشور  باشند، تکوين بخشد.

عضو جبهه ايستادگي با اشاره به اقتصاد کشور به عنوان عامل بازدارنده‌، براي انگيزه فرزند آوري، بيان داشت: اقتصاد از عواملي است که سبب رعب و وحشت خانواده‌ها براي تامين معاش و تحصيل و شغل فرزندان است که دولت و مجلس وظيفه دارند تا فضاي حاکم بر کشور را در افزايش چنين اعتمادي مهيا کنند.

وي عوامل برانگيزاننده افزايش جمعيت را اينگونه تشريح کرد:‌ افزايش فرصت‌هاي شغلي ارزش پول ملي ايجاد زمينه‌هاي رشد و تعالي و برخورداري از کانون‌ها و مراکز تربيتي آموزشي مناسب با شان يک انسان مسلمان مي‌توانند عوامل تشويقي براي خانواده‌ها باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تقویت ، دفاعی ، استراتژی ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار