مشهد/

برگزاری مسابقات لیگ سرکل کبدی خراسان رضوی به تعویق افتاد

رییس هیات کبدی خراسان رضوی از تعویق رقابت های لیگ سرکل کبدی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد   ، حسین فیضی با اعلام این خبر افزود: این رقابت ها که قرار بود با حضور 7 تیم در روزهای 25 و 26 آبان ماه در زمین چمن شهرستان سرخس برگزار شود به دلیل پیش بینی وضعیت نامناسب جوی در این روزها، به زمان دیگری موکول شد .

وی همچنین از حضور 4 ورزشکار و یک مربی از خراسان رضوی در رقابت های جهانی سرکل کبدی هند خبر داد و اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی سرکل کبدی کشور برای حضور در این مسابقات از اول تا 9 آذرماه جاری در مجموعه ورزشی بعثت تهران برگزار می شود.

وی افزود: بهنام جاویدی، علیرضا صفری، شایان ندافی و مصطفی حسین زاده به عنوان بازیکن و مرتضی شهید با سمت مربی در اردوی آمادگی تیم ملی حضور خواهند داشت و این تیم را در مسابقات جهانی ایالت پنجاب هند همراهی خواهند کرد.

فیضی عنوان کرد: مسابقات جهانی سرکل کبدی از روز 11 آذرماه در 5 شهر ایالت پنجاب هند با حضور بیش از 10 تیم از کشورهای مطرح جهان آغاز می شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

رییس هیات کبدی خراسان رضوی در ادامه خاطر نشان کرد: برای نخستین بار در کشور یک دوره کلاس مربیگری و داوری درجه 3 ویژه کارکنان شهرداری مشهد و دانشجویان خراسان رضوی در روزهای دوم و سوم آذرماه در خانه کبدی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از 60 نفر مرد و زن برای شرکت در این دوره ثبت نام کرده اند./س

برچسب ها: تعویق ، مسابقات ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.