سروری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخورد اصولگرايان با جريان انحرافي شفاف و صريح بود

عضو جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي گفت: اصلاح طلبان بايد برخورد اصولگرايان با جريان انحرافي را مد نظر قرار دهند و تلاش نکنند تا نقاط قوت اصولگرايان را ضعیف‌ نشان دهند.

پرويز سروري در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: متاسفانه اخيرا شاهد تحرکات جدي از سوي اصلاح طلبان هستيم که تلاش دارند تا با ايجاد فضاهاي جديد به نوعي توجه مردم را از عملکرد ساختار شکنانه و براندازانه خود در فتنه 88 دور کنند.

وي با  تاکيد بر اينکه جريان اصولگرا اولين جرياني است که به محض مشاهده کوچکترين انحرافي در مجموعه دولت آن را با قاطعيت مطرح کرد، اظهار داشت: اين شجاعت اصولگرايان برخلاف عملكرد اصلاح طلبان است که هرگونه انحراف را در درون خود پنهان کردند، و حاضر نبودند تا در جهت مشکلات به وجود آمده بصيرت بخشي و شفاف سازي کنند و تلاش مي‌کردند با دادن اطلاعات غلط انحراف‌هاي به وجود آمده و اشکالات موجود را کتمان کنند.

سروري تصريح کرد: جريان اصولگرايي نسبت به کساني که از ارزش‌‌هاي اصولگرايي روي برتاباندند؛ بدون کتمان اين موضوع را به اطلاع افکار عمومي و نخبگان و جمعيت‌هاي تاثير گذار رساند لذا اين روشنگري را جزء نکات برجسته و مثبت اصولگرايي مي‌دانيم.

وي بيان داشت: برخورد اصولگرايان با جريان انحرافي را بايد اصلاح طلبان مد نظر بگيرند و تلاش نکنند نقاط قوت اصولگرايان را ضعف نشان دهند.

عضو جمعيت رهپويان با اشاره به سو مديريت‌هاي اخير اشاره کرد و گفت: با توجه به سو مديريت‌هايي که اخيرا بروز کرد؛ همچنان اصولگرايان با اين مسائل برخورد نقادانه داشتند و حاضر نشدند اشکالات را به گردن ديگران بياندازند بلکه تلاش کردند در جهت سامان‌دهي اوضاع بکوشند.

وي اظهار داشت: نقد درون گفتماني، نظارت و کنترل، برخورد شجاعانه با نواقص و اشکالاتي که در جريان اصولگرا وجود دارد، نمايانگر حيات و حرکت روبه جلو اصولگرايان است.

وي با انتقاد به اصلاح طلبان افزود: اصلاح طلبان را به گذشته خود ارجاع مي‌دهيم که چه انحراف‌هايي به وجود آوردند، اما هرگز ما شاهد اين نقد درون گفتماني اصلاح‌طلبان نبوديم و پس از پياده شدن از قطار مسئوليت تازه يک به يک موارد و اشکالات مطرح كردند ،که اين نقطه ضعف کارنامه اصلاحات است.

اين فعال سياسي تصريح کرد: اصلاح‌طلبان در پي اين هستند که به جامعه القا کنند که نکات ضعف و اشکالاتي که در جامعه وجود دارد متعلق به مجموعه اصولگرايان است تا عملکرد خود را در ذهن مردم پاک کنند.

عضو جمعيت رهپويان خاطر نشان کرد: مواضع اصلاح طلبان عليه اصولگرايان چشم انداز انتخاباتي دارد و آنها در پي بازگشت بدون هزينه به عرصه انتخابات هستند و با مطرح کردن رابطه جريان انحرافي با اصولگرايي مي‌خواهند اصولگراها را در موضع انفعال قرار دهند، تا بدون عذرخواهي و اطمينان بخشيدن لازم براي عدم رفتارهاي ساختار شکنانه به عرصه سياسي برگردند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار