معاون اول رئيس جمهور:

طرح‎هاي مسكن مهر از افتخارات دولت‎هاي نهم و دهم است

معاون اول رئيس جمهور گفت: طرح‎هاي مسكن مهر يكي از افتخارات دولت‎هاي نهم و دهم احمدي‌نژاد است كه با همت شبانه‎روزي نيكزاد و همراهانش امروز يكي پس از ديگري به ثمر مي‎نشيند.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه وشهرسازي، محمدرضا رحيمي در مراسم بهره‌برداري از 4500 واحد مسكوني مهر در بوشهر با حضور وزير راه و شهرسازي، استاندار بوشهر و مسئولان استاني با تقدير از اراده خستگي‎ناپذير مهندس نيكزاد و همكارانش ابراز داشت: اين پرتلاش در همه وقت به دنبال تسريع در اجراي اين طرح‎هاست به گونه‎اي كه تا پايان دولت دهم همه طرح‎هاي مسكن مهر در كشور ساخته خواهد شد.

وي با بيان اينكه استان بوشهر در تاريخ ايران مي‎درخشد ادامه داد: بوشهر داراي ويژگي‎هاي مهم و منحصر به فردي است كه در تاريخ ايران كم‎نظير است.

معاون اول رئيس جمهور يادآور شد: وجود نفت، گاز، كشاورزي، توليد، صيد و پرورش آبزيان و مهم‎تر از همه مردمي خونگرم و خوب از ويژ‌گي‎هاي استان بوشهر به شمار مي‎رود.

رحيمي تاكيد كرد: با اين ويژگي‎ها جايز نيست در استان بوشهر فقير و بيكار داشته باشيم و اين براي ما بسي ناخشنود و ناگوار است.

وي با تاكيد بر رونق تجارت در استان بوشهر اضافه كرد: با توجه به برخورداري استان بوشهر از بيش از 700 كيلومتر مرز آبي لازم است برنامه‌ريزي‌هايي در راستاي ارتزاق بيشتر مردم از دريا و رونق تجارت صورت گيرد.

اين مقام مسئول گفت: بايد تمام محدوديت‎ها در راستاي توسعه تجارت در استان بوشهر برداشته شود البته اين بدان معني نيست كه تخلفي صورت گيرد بلكه همه بايد مراقب باشيم تجارت سالم انجام شود.

معاون اول رئيس جمهور متذكر شد: توسعه تجارت سالم در استان بوشهر بايد نهادينه شود و به عنوان يك استان الگو به تمام نقاط كشور تسري يابد.

در اين مراسم از 340 واحد مسكوني مهر گناوه به صورت نمادين بهره‎برداري شد ./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار