همدان/

سرعت یافتن 4 طرح راه و شهرسازی استان همدان

استاندار همدان در ديدار با معاون وزير راه و شهرسازي از فعاليت در تمامي طرح هاي حوزه راه استان خبر داد و بر بي نظير بودن پيشرفت اجرايي اين پروژه ها تاکيد کرد.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي محمد آزاد در بازديد ازطرح هاي حوزه راه استان به همراه احمد صادقي ، در کارگاه پيمانکاري آزاد راه همدان - ساوه ، گفت: پيشرفت فيزيکي اين طرح امسال با تخصيص اعتبارات و قرار گرفتن در طرح مهر ماندگار به طور تقريبي ماهانه ده درصد بوده و 55 درصد از پيشرفت فيزيکي 96 درصدي طرح مربوط به امسال است.
وي با اعلام اينکه کار بتني در اين طرح به طور کامل انجام شده است، ادامه داد:طرح آزاد راه همدان- ساوه از افتخارات کشور در راه سازي به لحاظ کمي و کيفي است و اين طرح  تاييدي بر ديدگاه  شعار ما مي توانيم است و با بهره برداري کامل از آن تغيير بسياري در تردد مردم احساس خواهد شد.
استاندار  با بیان  اينکه بهره برداري از راه آهن تهران – همدان قبل از پايان دولت دهم عملي خواهد شد، افزود: اين طرح 268 کيلومتري ، اکنون 90 درصد پيشرفت فيزيکي در زيرسازيداردو از 12 ايستگاه آن 5 ايستگاه مربوط به استان همدان تکميل شده و ايستگاه همدان که حالت تشکيلاتي براي غرب کشور خواهد داشت، در حال تکميل است.
آزاد پيشرفت کلي طرح راه آهن در سال جاري را بالاي سي درصد اعلام کرد و اضافه کرد:برخي پيمانکاران اين طرح  شبانه روز در حال فعاليت هستند و با تدابير انديشيده شده هيچ مشکلي در اين طرح  وجود ندارد.
وي  با بيان اينکه کنار گذرهاي همدان نقش زيادي در کاهش بار ترافيکي مرکز استان ايفا خواهند کرد، گفت :کنار گذر شرقي همدان با طول 23 کيلومتر از 5 کيلومتري جاده همدان- ملاير آغاز و به پليس راه همدان- تهران مي رسد و هم اکنون 50 درصد پيشرفت فيزيکي دارد و کنار گذر شرقي که در امتداد آن تا سه راهي شهيد زارعي است 29 کيلومتر طول دارد که با اولويت 4  کيلومتر اول در حال انجام است .
استاندار در پايان از پایان طرح محور همدان- قروه  که با هدف محروميت زدايي در دواستان همدا ن وکردستان احداث ميشود، در محدوده استان همدان تا پايان سال خبر داد./س
برچسب ها: طرح ، راه ، شهرسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.