زنگ مجدد ليگ برتر فوتسال در حواشي ناكامي تيم ملي در جام جهاني؛

رقابت فشرده بالاي جدولي ها

ليگ برتر فوتسال ايران پس از وقفه اي در حدود يك ماه از اول آذر مجدداً استارت مي خورد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ ليگ برتر فوتسال ايران كه به دليل حضور ملي پوشان در مسابقات جام جهاني تايلند از اواخر آبان وارد تعطيلي شده بود با وقفه اي در حدود يك ماه مجدداً از اول آذر استارت مي خورد.

هفته دهم اين مسابقات در واقع جدول بالاي جدولي ها را به همراه دارد كه رقابت فشرده اي براي قرار گرفتن در مكان نخست دارند.

مسابقات ليگ برتر طي روزهاي اول دوم آذر در شهرهاي مختلف ايران برگزار مي شود.

**هلال احمر و ساوه نخستين بازي هفته

روز چهارشنبه اول آذر و از ساعت 16 تيم هلال احمر تبريز كه با سه امتياز قعر نشين جدول رده بندي است به مصاف تيم شهرداري ساوه نهم جدولي با 9امتياز مي رود. اين ديدار در تبريز برگزار مي شود.

** پنج شنبه دوم آذر و از ساعت 16 پنج شنبه ديدار ديگر هفته دهم برگزار مي شود كه براساس آن تيم گيتي پسند اصفهان كه با 18 امتياز صدرنشين است در اهواز به مصاف گاز خوزستاني مي رود كه با چهارامتياز در مكان دوازدهم قرار دارد.

**حفاري به صدرنشيني رسيد

تيم چهارم جدولي شركت ملي حفاري ايران با 17 امتياز به ديدار صباي قم كه صدرنشين رقابت ها با 19امتياز است مي رود. اين مسابقه در اهواز برگزار خواهد شد.

**شاگردان لك به ديدار ارژن مي روند

در ديگر ديدار اين هفته نيز تيم شهيد منصوري قرچك 18 امتيازي به ديدار لبنيات ارژن فارس با هفت امتياز در مكان دهم قرار دارد مي رود.

منصوري در مكان سوم جدول بوده وبا تيم گيتي پسند هم امتياز است. اين مسابقه در ورامين برگزار خواهد شد، در ساير مسابقات تيم هاي شهرداري تبريز با فرش آراء مشهد در تبريز و دبيري تبريز در تبريز با ميثاق تهران روبرو مي شوند.

تيم ميثاق تهران با سرمربيگري محمود خوراكچي به ديدار دبيري خواهد رفت و صحبت هايي نيز در خصوص حضور وحيد شمسايي در اين تيم وجود دارد.

تيم راه سازي نيز در هفته دهم با قرعه استراحت روبرو است./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار