اردبیل/ عضو کمیسیون صنایع مجلس؛

واردات 20 هزار خودروی لوکس با ارز دولتی

عضو کمیسیون صنایع مجلس با انتقاد از رئیس بانک مرکزی در پرداخت ارز برای واردات 20 هزار خودروی لوکس خواستار پاسخگویی بهمنی به این معضل و ابهام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین پیرمؤذن افزود: سئوال ما از رئیس جمهور و رئیس بانک مرکزی این است که چرا چهار صراف دلال و واسطه‌گر باید مدیریت بازار ارز را عهده‌دار شوند و 80 درصد از خرید و فروش ارز را با واسطه‌گری و دلال‌بازی عهده‌دار شوند.

وی گفت:‌ در طرح سئوال از رئیس جمهور ما انتظار داریم رئیس جمهور شفاف و روشن به این ابهامات و گره‌های کور ذهن مردم پاسخ دهد چرا که برای ما قابل هضم نیست که عده‌ای دلال و واسطه‌گر با بی‌تدبیری‌های مدیریتی بخواهند امنیت اقتصادی و روانی ملت را به هم بزنند.

پیرمؤذن افزود: بنده به عنوان یکی از سئوال‌کنندگان از رئیس جمهور و امضاکنندگان دست از طرح سئوال از رئیس جمهور بر نمی‌دارم و مصرانه انتظار دارم عده‌ای از دخالت‌های بی‌مورد در کار نمایندگان و حرکت اخیر آنها پرهیز کنند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس همچنین گفت: همان‌گونه که حضرت علی (ع) تاکید کردند که سیری شکم پاره‌ها و سوداگری عده‌ای نباید زمینه فقر و فساد را فراهم آورد ما نیز انتظار داریم با تدبیری درست نابسامانی‌ها و سوداگری‌های مقطعی پایان یافته و رئیس جمهور شفاف و روشن به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد./س 

برچسب ها: اردبیل ، واردات ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.