اردبیل /

مجلس گره‌های کور بی‌انضباطی اقتصادی را شناسایی می‌کند

نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در تلاش است تا به هر نحو ممکن گره کور تورم و بی‌انضباطی اقتصادی را شناسایی و در رفع آن اقدام کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت‌الاسلام حبیب برومند افزود: دولت باید دقت بیشتری در تدوین و اجرای برنامه‌ها داشته باشد چرا که بی‌تدبیری‌ها در حوزه اقتصادی سبب تورم و گرانی‌های مهارنشدنی شده که به شدت مردم را رنج می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ضعف دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها کاملاً مشهود است، خاطرنشان کرد: ارائه آمارهای غیر‌واقعی از سوی دولت که مبنای خاصی هم ندارد قابل پذیرش نیست و واقعیت‌های موجود در جامعه حکایت از آن دارد که عدم اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها در فاز اول به نابسامانی اقتصاد کشور دامن زده و تولید کشور را به رکود کشانده است بلکه با افزایش تورم نیز فشار مضاعفی را بر دوش مردم و به خصوص اقشار آسیب‌پذیر جامعه گذاشته است.

این نماینده مجلس همچنین توزیع عادلانه تسهیلات و امکانات از سوی دولت به تمام مناطق کشور در راستای تولید و حمایت از سرمایه‌گذاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: دولت باید تعادل زیر‌ساخت‌ها و امکانات لازم را برای پیشرفت استان‌های کمتر توسعه یافته به صورت عادلانه فراهم نماید تا رشد متوازن تمام مناطق کشور را شاهد باشیم.

برومند با اشاره به اینکه توانمند کردن بخش خصوصی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی در کشور باشد، تصریح کرد: باید ورود بخش خصوصی را به فعالیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌ها بیش از پیش تسهیل کنیم و با حمایت مادی و معنوی از کار‌آفرینان ضمن غلبه بر بسیاری از مشکلات عمده کشور بستر‌های لازم را برای توسعه پایدار کشور فراهم کنیم/ب.

برچسب ها: اردبیل ، شناسایی ، گرههای ، کور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.