براي پخش از شبكه ملي؛

"بال هاي خيس" بعد از محرم و صفر روي آنتن مي رود

سريال تلويزيوني "بال هاي خيس" به كارگرداني عباس رنجبر و تهيه كنندگي جواد نوروزبيگي پس از ايام محرم و صفر از شبكه ملي پخش مي شود.

عباس رنجبر كارگردان اين سريال در گفتگو با خبرنگار بخش راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: اين سريال به همت رسانه ملي در 26 قسمت تهيه و توليد شده است.
وي اظهار داشت: در اين سريال بازيگراني چون فاطمه گودرزي، علي عمراني، صادق هاتمي، زهره حميدي، مينا نوروزي، حسين مهري و مالك سراج به ايفاي نقش پرداختند.
وي بيان كرد: سريال "بال هاي خيس" روايتگر زندگي بزرگمردان بسيجي است كه يكي از اين دلاورمردان "مجيد پرتو" نام دارد و او به عنوان پزشك با تيمي جوان در زمينه توليد داروي ضد سرطان پژوهش هاي گسترده اي را انجام داده است.

*دهقان نسب و راه اندازي يك پژوهشكده

حبيب دهقان نسب، بازيگر اين سريال گفت: در اين سريال نقش دكتر جراحي را برعهده دارم كه در يك بيمارستان مشغول به فعاليت است و اين دكتر با همكاري دوستان متخصص خود پژوهشكده‌اي را در زمينه داروهاي سرطان راه اندازي مي كند و تا به نوعي از توزيع داروهاي خارجي با هزينه بالا جلوگيري كند.

*"بال هاي خيس" و مرور خاطرات افراد

همچنين مينا نوروزي فرد بازيگر ديگر اين سريال بيان كرد: در اين پروژه تلويزيوني نقش "نسرين" همسر دكتر پرتو را بازي مي‌كنم كه شيميايي بودن دكتر در دوران جنگ فرزندي ندارند و در نهايت با ماجراهايي روبرو مي شود.
مهدي رجبي، نويسنده سريال "بال هاي خيس" بيان كرد: داستان اين سريال پيرامون موسسه پژوهشي كه دكتر پرتو به همراه جمعي از دوستان خود در‌ آنجا به فعاليت مي پردازد و در اين راستا "مهدي" دوست دكتر پرتو نقش مشوق و همراهي هميشگي براي دكتر دارد به طوريكه از هيچ تلاشي مادي و معنوي در راستاي به نتيجه رسيدن اين پروژه بزرگ فروگذار نمي كند.
وي در ادامه افزود: اين سريال تصويرگر مرور خاطرات افراد بوده به طوريكه يك سري افراد از طريق علم به مبارزه براي استقلال كشور و ايجاد انگيزه علمي و توليد خودكفايي رفته و با تلاش تحصيل و كار مضاعف در جهت پيشبرد اهداف كشور به سمت و سوي متعالي قدم برمي‌دارند.

*ترسيم ساختار و تكنيك در آثارم


مهدي رجبي كه نويسنده فيلم هاي تلويزيوني و سريال هايي چون "بن بست يلدا"،‌ "ساعت فراموشي"، "جايزه‌اي براي بازنده ها" را در كارنامه هنري خود به ثبت رساند، افزود: محتوا، تكنيك، درام و كارهايي كه با پرداخت به اين موضوعات با نگاه تازه و جديد قصه مهم بوده و به گونه اي كه اين كارها را مي‌توان در قالب خوب، ساختار و تكنيك متناسب در استخوان بندي كار ترسيم كنيم تا در نهايت براي مخاطب قابل باور و ملموس باشد.
گفتني است؛ علي جعفري به عنوان مدير تصويربرداري، احسان نوبخت مدير صدابرداري، مجيد اسكندري طراحي گريم، امين رنجبر عكاس و تدوين اين پروژه را برعهده دارند./ص
برچسب ها: سریال ، بازیگر ، نویسنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار