شوک روحی و روانی عامل اصلی فوت ستار بهشتی ؛

آثار هنری یک نوع امر به معروف و نهی از منکر است/ بگذارید مردم حرفشان را بزنند

رئیس پلیس انتظامی کشور گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک امر پیچیده نیست بلکه با یک تصویر و یا یک کاریکاتور می‌توان این امر را در جامعه احیا کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار اسماعیل احمدی‌مقدم عصر امروز در ستاد فرماندهی ناجا در سالن کوثر با حضور وزیر ارشاد و جمعی از فرماندهان ناجا در تشریح خبر فوق گفت: به دلیلی که هر انسانی دارای قدرت اختیار و اراده است و می‌تواند موجب بی‌نظمی و جرمی شود پیشگیری فرهنگی در این راستا باید مقدم بر پیشگیری انتظامی باشد زیرا که تصاویر و کاریکاتورها تاثیر گذاری بیشتری در روند پیشگیری جرم‌ها دارد.

وی با اشاره به اختتامیه نخستین جشنواره قاب امن خاطر نشان کرد: این اقدام فرهنگ کمک می‌کند تا ما درون سازمان خودمان را اصلاح سازیم که پس از آن بتوانیم جامعه را به تبع آن اصلاح کنیم و من بر این باورم که نباید با حرف‌های هموطنان پرخاشگرانه رفتار کرد و بگذاریم هنرمندان و هموطنان به راحتی حرف‌هایشان را بزنند و به ما ابلاغ کنند.
*شوک روحی و روانی عامل اصلی فوت ستار بهشتی
رئیس پلیس انتظامی کشور گفت: فوت ستار بهشتی به دلیل شوک روحی و روانی است که احتمالا به او وارد شده است.
سردار احمدی‌مقدم در حاشیه جشنواره قاب امن در جمع خبرنگاران در رابطه با فوت ستار بهشتی و شهودات به دست آمده اظهار داشت: درست است که ماموران مربوطه و فرماندهان مسئول قصوری را در این باره مرتکب شده‌اند ولی هیچ کدام دلیلی بر جرم آنان نیست.
وی در خاتمه با اشاره به اینکه پزشکی قانونی هیچ یک از موارد پارگی، خفگی و مصمومیت را اعلام نکرده است خاطر نشان کرد: مهمترین اصلی که در این رابطه مد نظر قرار گرفته است شوک روحی و روانی این فرد است که به دلیل مصرف داروهای آرامبخش می‌توانیم این امر را اثبات کرد و همچنین لازم به ذکر است که رفتاری که از سوی ماموران منجر به مرگ ایشان شده باشد صحت ندارد./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار