بيانيه انصار حزب الله در بهارستان قرائت شد؛

هدف ما مقابله با افسارگسيختگي سازمان سينمايي است

در ماه محرم با هدف مقابله با روند افسار گسیخته و منکراتی سازمان سینمایی تحصن را آغاز و بنابر وصیت نامه امام رحمت الله وزارت ارشاد را مسئول اتفاقات می دانيم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، نيروي انتظامي براي جلوگيري از درگيري هاي احتمالي ميان انصار حزب الله و صنف تهيه كنندگان و جهت برقراري امنيت در بهارستان جلوي درب وزارت ارشاد حاضر شدند.
براساس اين گزارش، انصار حزب الله دقايقي پبش پرچم به دست وارد ميدان بهارستان شدند اما هنوز خبري از حضور تهيه كنندگان نيست.
اين درحالي است كه طي بيانيه اي از سوي دو طرف قرار بود اين دو گروه با جبهه گيري مخالف به خاطر فيلم "من مادر هستم" امروز مقابل درب وزارت ارشاد حاضر شوند.

*سرتيپي:تنها براي گفتگو در بهارستان حاضر شده ايم
علي سرتيپي تهيه كننده سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور جامعه صنفي تهيه كنندگان ماقبل درب وزارت ارشاد گفت: برنامه اي خاصي نداريم و تنهاقصد گفتگو با انصار حزب الله را داريم.

وي افزود: هم اكنون در اين مراسم حضور پيدا كردم و منتظر شرايط موجود هستم.
گفتني است اهالي رسانه و جمعي از منتقدان در روبروي وزارت ارشاد حضور پيدا كردند.

*جامعه صنفي تهيه كنندگان هم به ميدان آمدند
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل جامعه صنفي تهيه كنندگان به همراه رئيس آن يعني سيد ضياء هاشمي و برخي از اعضا همانند علي سرتيپي، حسين عليخاني و رضا بخشي در بهارستان در مقابل درب وزارت ارشاد حاضر شدند.
در ادامه گزارش انصار حزب الله در حال حاضر آماده شعار دادن و اعتراض به فيلم "من مادر هستم" هستند و نيروي انتظامي براي حفظ آرامش وامنيت در حال پراكنده ساختن جمعيت است.

*سيد ضياء هاشمي:جريان سياسي را با غوغاسالاري به فرهنگ نسبت مي دهند
سيد ضياء هاشمي رئيس صنفي اتحاديه تهيه كنندگان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص حضور جامعه صنفي تهيه كنندگان در مقابل درب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: ما براي حمايت از قانون و همچنين مخالفت با غوغاسالاري كه موجب به خطر انداختن امنيت، سرمايه اجتماعي مي شود در اين اجتماع حضور پيدا كرديم.
وي افزود: جريانات سياسي كه به سوي مسائل فرهنگي نشانه رفته بايد عقب نشيني كنند.
هاشمي اظهار داشت: مخاطب ما وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي به عنوان مجري قانون است و ما به شدت اين غوغاسالاري را محكوم مي كنيم.
وي در پايان خاطرنشان كرد: به اعتقاد ما اين مسائل يك مسائل سياسي است نه فرهنگي كه اين افراد بدليل واخوردگي سياسي قصد جبران آن را دارند.

*هدف ما مقابله با افسارگسيختگي سازمان سينمايي است
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، یکی از اعضای انصار حزب الله در بهارستان در مقابل وزارت ارشاد با به اشاره به وصیت نامه امام خمینی(ره) گفت: امام در وصیت نامه شان می فرماید وصیت من برای ریاست جمهوری وشورای نگهبان در هر زمانی تاثیر گذار است که دستگاه های خبری و مطبوعات نسبت به فساد جامعه معترض باشند و باید بدانیم آزادی به آن شکل قبلی که موجب فساد جامعه شده تبلیغات و جلوگیری از آن واجب است. آزادی هايی که برخلاف کشور اسلامی است، باید به طور قاطع جلوگیری شود، همه نسبت به این موضوع مسئولند جوانان و دستگاه های مسئول باید به مسئولان رجوع کنند اگر مسئولان کوتاهی کردند خودمکلف به جلوگیری از این اتفاقات هستند.

بیانیه انصار حزب الله در تحسن به فیلم "من مادر هستم" به شرح زیر است: درماه متبارک محرم با هدف مقابله به روند افسار گسیخته و منکراتی سازمان سینمایی تحصن را آغاز و بنابر وصیت نامه امام رحمت الله وزارت ارشاد را مسئول اتفاقات می داند.

در این اعتراض به این فیلم موهن و مبتذل شعار انصار حزب الله این است این سینما مبلغ فساد است، تعطیلی آن بر ما ثواب است، کو غیرت؟ کو عفت؟ مسئولین فرهنگی خجالت خجالت، وزارت ارشاد خجالت خجالت، در مقابل نیز جامعه صنفی تهیه کنندگان شعارهایی از جمله سینما ازت حمایت می کنیم، استقلال آزادی سینمای قانونی، وزیر ارشاد حمایت، حمایت را سر می دهند.
انصار حزب الله نیز به این نکته تاکید داشته اند که فیلم های فارسی وان از فیلم های ساخته شده در ایران صد درجه بهتر است.

*وزارت ارشاد را به عنوان نماد فرهنگي جامعه اسلامي مان اصلاح مي كنيم
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل حجت الاسلام علیزاده یکی از اعضای حزب الله در مقابله درب وزارت ارشاد در بهارستان گفت: وزیر ارشاد که تاکنون با ما همکاری می کرد با اكران فیلم "من مادر هستم" خائن محسوب می شود و با خائنین همکاری کرده است.

وي ادامه داد: کسی که نتوانسته بفهمد در لایه های پنهان فیلم چه نمادهایی کار شده و قضیه چه بوده به مقدسات ما توهین کرده است ما خواب نیستیم و ثابت قدم رسیدگی می کنیم تا این وزارت ارشاد که نماد فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است، اصلاح شود.
گفتني است، همرمان با اذان ظهر متحصصين در حال اقامه نماز ظهر هستند.

* هاشمي: بيانيه اي را صادر نمي كنيم/حجت الاسلام عليزاده: "يك خانواده محترم" در شرايط فعلي دغدغه ما نيست
سيد ضياء هاشمي رئيس جامعه صنفي تهيه كنندگان در جمع معترضان حاضر در محل به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: ما بيانيه اي را صادر نمي‌كنيم و آمدنمان به اينجا به عنوان اعتراض كافي است.
وي ادامه داد: اينها با دخالت با فرهنگ اهداف سياسي را دنبال مي كنند و در شوراي فرهنگي افرادي مانند انصاري و رسايي حضور دارند كه معترضان اين جا انگشت كوچك آن ها به حساب نمي آيند.
حجت الاسلام عليزاده عضو انصار حزب الله نيز عنوان كرد: ما به بهانه فيلم "من مادر هستم" در واقع نسبت به بقيه فيلم هاي اكران شده در اين چند وقت اخير نيز معترض هستيم مردم با سكوت و معترض نشدن به اين قضيه در واقع در اين اتفاقات مسئول هستند اگر آن ها پيش از اين فيلم به آثار ديگري همانند "يك خانواده محترم" معترض مي شدند امروز ما شاهد نمايش چنين فيلم هايي بر روي پرده نبوديم.
وي ادامه داد: "يك خانواده محترم" دغدغه كنوني ما نيست و دغدغه اصلي ما امروز فيلم هايي است كه در ايران پس از ساخته شدن در سالن هاي سينمايي  كشور براي مردم نمايش داده مي شوند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.