رودهن/

آلودگی هوای تهران گریبان رودهن را گرفت

با توجه به نزدیکی پایتخت به شهر رودهن، بعد از ظهر امروز آلودگی این کلان شهر به وضوع در شهر رودهن واقع در35 کیلومتری شرق تهران مشاهده و این شهر را که از دیر باز به منطقه خوش آب و هوای استان تهران معروف بود به شدت آلوده کرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن / هر ساله با کاهش دما در در این فصل از سال ،آلودگی هوا در سطح  برخی شهرها مانند تهران باقی مانده و با ایجاد سدی از آلاینده‌هايی بر فراز شهر موجب ایجاد شرایط اضطراری می‌شود که این آلودگی هوای تمیز روزهای گذشته شهر رودهن را بی نصیب نگذاشته است و این وضعیت در این شهر  از ارتفاعات  به خوبی قابل روئیت است.

این گزارش حاکی است با توجه به  شدت آلودگی هوا و تعطیلی ادارات و مدارس شهرستان های تابعه استان تهران، شهر رودهن از این  دستور العمل مستثنا شده و تمامی مدارس و ادارات این شهر  دایر می باشند.

این درحالی است شهر بومهن که در حدود 200 متر با شهر رودهن فاصله دارد در روزهای سه شنبه و چهار شنبه از سوی استانداری تهران تعطیل اعلام شده.

بنابر این گزارش با تعطیلی برخی شهرستان های استان تهران به جز شهرهای رودهن ،دماوند و فیروزکوه و رودبار و قصران  جاده های هراز و فیروزکوه واقع در شهر رودهن شاهد حجم زیادی از مسافران استان های شمالی و شرقی کشور می باشد که این مساله علاوه بر ایجاد ترافیک به مدت طولانی و ایجاد مشکلات عدیده برای تردد خودروهای داخلی شهر، موجب تشدید این آلودگی هوا نیز می شود.  

شایان ذکر است شهر رودهن در 35 کیلومتری شرق استان تهران واقع شده و  به عنوان یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق استان تهران و حتی کشور شناخته شده است که بروز چنین تعقیرات جوی  نیز به ندرت در این شهر اتفاق می افتد. /س

برچسب ها: آلودگی ، رودهن ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.