رودهن/

طرح کنارگذر بومهن ، رودهن تردد در مسیرهای منتهی به نقاط شمالی را تسهیل می‏کند

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: طرح کنارگذر بومهن، رودهن بعد از تکمیل، تردد در مسیرهای منتهی به نقاط شمالی کشور را تسهیل می‏کند.

محمدرضا محمودی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تا دهه فجر پروژه کنارگذر جنوبی بومهن،رودهن تکمیل می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، معضل دیرینه ترافیک سنگین محور درون‏شهری بومهن و رودهن نیز با بهره‏برداری از این مسیر رفع می‏شود.

محمودی اضافه کرد: مسیرهای گذشته در حوزه شمال‏شرق استان تهران برای انجام مسافرت‏ها متعدد مردم به استان‏های سمنان، خراسان و مازندران مناسب نبود.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: بنابراین، طراحی و احداث آزادراه تهران- پردیس در دستور کار دولت خدمت‏گزار قرار گرفت.

وی ادامه داد: طبق طراحی تکمیلی طرح آزادراه تهران- پردیس، این مسیر در انتهای خود به دو شاخه شمالی و جنوبی تقسیم شده و هر یک به محورهای هراز و فیروزکوه منتهی می‏شود.

محمودی اضافه کرد: کنارگذر جنوبی بومهن و رودهن بعد از احداث مشکلات ناشی از ترافیک محور درون‏شهری کم‏عرض بومهن و رودهن را کاهش می‏دهد.

معاون عمرانی استاندار تهران افزود: این پروژه در طراحی ابتدایی به شکل ساخت راه اصلی برنامه‏ریزی شده بود؛ اما با نظر به نیاز و آسایش مردم، پروژه به ساخت بزرگ‏راه تغییر رویکرد یافت.

وی ادامه داد: کنارگذر بومهن و رودهن دو خط رفت، دو خط برگشت، یک خط توقف اضطراری و مسیر عبور خودروهای سنگین را شامل می‏شود./س

برچسب ها: کنار گذر ، رودهن ، بومهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.