همراه با ايفاگر نقش "حامد" در سريال يه تيكه زمين؛

طوفان "يه تيكه زمين" در راه است

طوفان سريال "يه تيكه زمين" در راه بوده و با توجه به اتفاقات جذاب اين اثر هفته ‌آينده هفته سريال شبانه شبكه 2 خواهد بود.

حميد ابراهيمي بازيگر نقش حامد در سريال تلويزيوني يه تيكه زمين شبكه 2 در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران ضمن بيان اين مطلب افزود: براي انتخاب يك اثر و ايفاي نقش در آن، اين نكته كه چه افرادي، عوامل كار را تشكيل مي‌دهند و اينكه بازيگران چگونه و به چه شكلي در كنار يكديگر چيده مي‌شوند، براي من بسيار مهم است.

*حضور در "يه تيكه زمين" از نخستين لحظه ها
وي تصريح كرد: من از زمان شكل گيري نخستين زمينه هاي تهيه و توليد سريال "يه تيكه زمين" در آن حضور داشتم و به اين ترتيب شاهد اضافه شدن ساير بازيگران و همكاران به اين مجموعه بودم.
ابراهيمي در ادامه اظهار داشت: حضور تهيه كننده اي همچون محمد علي اسلامي كه من كارهاي ديگري را نيز با وي تجربه كردم و همچنين اعتماد به اين تهيه كننده و كارگردان اين سريال‌ از ملاك هاي اصلي من براي حضور در سريال "يه تيكه زمين" به شمار مي رود.
ابراهيمي افزود: كليه گروه هاي همكار در ساخت "يه تيكه زمين" و همچنين مجموعه بازيگران اين اثر به نحوي شايسته در جاي خود قرار گرفته اند.

*حامد ، شخصيتي چند بعدي و چالشي
اين بازيگر عرصه سينما و تلويزيون كشورمان با اشاره به ويژگي هاي شخصيت حامد و دلايل تاثيرگذار بر انتخاب اين نقش اظهار داشت: به ميزاني كه نقش،‌ سخت تر و چند بعدي تر و همچنين داراي كشمكش ها و چالش هاي بيشتري باشد، براي من به عنوان يك بازيگر جذابيت بيشتري داردو با توجه به ويژگي هاي گفته شده و خصوصيات شخصيت حامد مي‌توان به اين نكته اشاره كرد كه شخصيت حامد از اين ويژگي ها برخوردار است.
وي ادامه داد: درگيري حامد با زمينه هاي درام داستان، از بخش هاي مورد علاقه من در رابطه با اين شخصيت است.
وي تصريح كرد: شخصيت حامد ابعاد مختلفي را همچون مظلوميت، زرنگي، اهميت به خانواده و ساير خصوصيات اخلاقي را در وجود خود دارد.

*طوفان در "يه تيكه زمين"
وي با اشاره به طوفاني كه در قسمت هاي بعدي سريال "يه تيكه زمين" رخ مي دهد، اظهار داشت: در قسمت هاي بعدي "يه تيكه زمين" طوفاني رخ مي دهد كه برپايي بخشي از اين طوفان نيز برعهده حامد است.

*روند شخصيت پردازي در "يه تيكه زمين"
ابراهيمي اظهارداشت: من هميشه تلاش مي‌كنم پس از شروع پخش سريال هايي كه در آن ها حضور داشته ام با سوال كردن از همسايگان و دوستان تا حدي از كيفيت پردازش شخصيت در آن اثر مطلع شوم.
وي ادامه داد: با توجه به بازخوردي كه تاكنون از مخاطبان "يه تيكه زمين" داشته ام تصور مي كنم كيفيت شخصيت پردازي در اين اثر در سطح قابل توجهي قرار دارد.

*هفته آينده هفته "يه تيكه زمين" است
ابراهيمي با اشاره به هر چه بيشتر ديده شدن اين سريال در هفته آينده گفت: ميزان اتفاقات و جذابيت هاي اين سريال، در هفته آينده به حدي مي رسد كه مي توان گفت هفته آينده هفته "يه تيكه زمين" است.

*جمعه پايان تصويربرداري "يه تيكه زمين"
ابراهيمي با اشاره به اينكه تصويربرداري اين سريال هم اكنون نيز ادامه دار تصريح كرد: تصويربرداري اين سريال هنوز هم ادامه دارد و با توجه به پيش بيني ها، تصور مي‌كنم جمعه 18 آذر زمان پايان تصويربرداري "يه تيكه زمين" است./ي2
برچسب ها: سریال ، شبکه دو ، ابراهیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.