نماينده پارلمان انگليس:

تحميل بار رياضت اقتصادي به قشر فقير انگليس

عضو پارلمان انگليس از حزب کارگر تاکيد کرد بار رياضت اقتصادي به دوش قشرهاي کم درآمد و فقير جامعه انگليس است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه راشاتودي ؛ دايان آبوت درباره بحران اقتصادي در انگليس گفت به نظر من اظهارات جورج آزبورن وزير دارايي انگليسي درباره بهبود تدريجي اقتصاد انگليس حرفي احمقانه است. واقعيت اين است که هيچ کدام از اهدافي که آزبورن براي خود ترسيم کرده، محقق نشده است و او نتوانسته است به وعده هاي خود عمل کند.

 او نتوانسته است مشکل کسري بودجه را حل کند. رشد اقتصادي کاهش يافته است. بعلاوه دولت در چارچوب طرح رياضتي خود بودجه هاي رفاهي و پرداخت يارانه به قشرهاي کم درآمد و آسيب پذير را به شدت کاهش داده است. در اين ميان برخي از فقيرترين و کم درآمدترين قشرهاي جامعه به شدت آسيب مي بينند. متاسفانه به نظر نمي رسد طرحهاي رياضت اقتصادي دولت پايان داشته باشد.

 هم اکنون بسياري از خانواده ها در مرز فقر قرار دارند و فقط مي توانند شکم خود را سير کنند. براي اين  خانواده ها کم شدن ده تا پانزده پوند در هفته از درآمد و يارانه هايشان ضربه بزرگي براي آنهاست. در واقع آينده اقتصاد انگليس براي قشرهاي ضعيف و فقير آينده اي نگران کننده است و اين قشر بيشترين بار رياضت اقتصادي را بايد تحمل کنند، رياضتي که عامل اصلي آن بانکداران بزرگ هستند و متاسفانه آزبورن نمي داند چه کار مي کند.

برچسب ها: انگلیس ، فقیر ، ریاضت ، اقتصاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار