کوچک زاده در نطق ميان دستور:

نامزدهای ریاست جمهوری، تنها سوگلی بی عیب طرح اصلاح قانون انتخابات بودند

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در نطق میاندستور امروز خود، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را تنها سوگلی بی عیب طرح اصلاح قانون انتخابات دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 21 آذرماه) بهارستان با بیان اینکه در صدد هستم تا در خصوص اصلاح موادی از قانون انتخابات نکاتی را مطرح کنم، گفت:‌ آیا با تصویب این طرح بازهم آنهایی که همه وجودشان مسخره و مضحک است و نظام و مردم ما را هم مسخره می کنند باز هم نخواهند گفت چندصد نفر مایل بودند نامزد انتخابات شوند اما نگذاشتند، آیا فرقی دارد با اینکه بگویند چندصد نفر نامزد شدند و رد صلاحیت شدند.

وی در ادامه با اشاره به اينكه مشکل این است که برخی ها می خواهند دل آنهایی را که دلشان با ملت ما صاف نمی شود به دست آوردند، گفت: ملت شریف ایران می دانند که هر انتخابات براساس قانون، عده ای مجری تحت نظارت ناظران زمینه را برای اخذ رأی مردم برای نامزدها فراهم می کنند که در قانون فعلی همه ارکان مذکور از جمله قانون مجریان و ناظران دارای اشکال فرض شده و در صدد رفع عیب آن برآمده اند و تنها سوگلی بی عیب، نامزدها بودند که هیچ اشاره ای به شرایط و رفتار آنها در این طرح اصلاحی نشده است.

 در ادامه با بیان اینکه کاش طرحی را پیشنهاد می دادیم که تکلیف کسانی را معین کند که پیش از اعلام نتیجه رسمی خود را برنده انتخابات معرفی می کنند، ادامه داد: کاش طرحی را پیشنهاد می دادیم که تکلیف ناکثانی را معین کند که مردم را به شورش خیابانی دعوت می کنند اگر نامزدهای مورد علاقه شان رأی نیاورد.

وي افزود: کاش قانونی را پیشنهاد می دادید تا تکلیف ناکثان ساده لوحی را معین کند که برای زندگان مجلس ختم گرفته اند، کاش طرحی را پیشنهاد می دادید که تکلیف کسانی را معین کند که با مقامات عالی نظام عکس تبلیغاتی گرفته اند ولی در تبلیغات خود به ضد انقلاب و عجانب وعده کاهش اختیارات قانونی را دادند، کاش طرحی را پیشنهاد می دادید که تکلیف کسانی را معلوم کند که قوم شریف "لر" را داماد پرست و مردم غیور "آذربایجان" را فرزند پرست معرفی کردند.

اين نماينده تهران در ادامه افزود: کاش طرحی را پیشنهاد می دادید که جلوی تسلط متکبران فخر فروش و منحرف از مسیر ولایت را که با سوء استفاده از اموال همین مردم زمین دار و مزرعه دار شده اند، کاش قانونی را پیشنهاد می کردید به واسطه آن دل فتنه گران از خدا بیخبر که گفتند دیدید ما درست می گفتیم شاد نمی شد و دل مردم حزب الله نمی شکست.

کوچک زاده همچنين اظهار داشت: این روزها که مردم در مقابله با سختی و فشار اقتصادی در مقابله با عجانب روزگار سپری می کنند تحلیل های گوناگونی برای ریشه یابی این فشارها ارائه می شود، برخی آن را ناشی از تحریم ها و برخی آن را ناشی از سوء تدبیر می دانند اما در این بین گاهی، انشاء الله ندانسته اوضاع به گونه ای برای مردم تصویر می شود که انگار همه چیز از دست رفته و ملت هیچ دستاوردی نداشته است.

وي در ادامه  به جمله امام اشاره کرد و اظهار داشت: امام فرمودند ملت شریف ایران توجه داشته باشند که کاری که شما مردان و زنان انجام داده اید آنقدر گرانبها و پرقیمت است که اگر هزار بار ایران با خاک یکسان شود و دوباره با تلاش فرزندان عزیز شما ساخته شود نه تنها ضرری نکرده اید بلکه سود زیستن در کنار اولیاالله را برده اید.

اين عضو كميسيون آموزش در مجلس تصريح كرد: کاش اقتصاددانان ما دلاری برآودر می کردند که سود زیستن در کنار اولیاء الله چند دلار می شود و به مردم می گفتند شما سود زیستن در کنار اولیا الله را برده اید و در جهان ابدی شده اید و دنیا بر شما رشک خواهد برد، خوشا به حالتان و بدا به حال من که هنوز زنده مانده ام و جام زهرآلود قبول قطع نامه ای را سرکشیده ام. می ترسم این تحلیل ها که سود زیستن در کنار اولیا الله با دلار چیزی نمی ارزد ما را هم وادار به خوردن جام زهر کند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: شما با صبرتان و امر به معروف و نهی از منکرتان درباره مسئولان کم توان، ناتوان، نفوذی و منحرف در عین حال تحمل مشکلات چنانکه در جنگ سخت کرده اید دل فاطمه زهرا و حضرت ولیعصر(عج) را شاد کرده و می کنید، آنها که در صدد محو ارزشمند بودن گفتمان سود زیستن در کنار اولیا الله هستند به امام و شهدا خیانت می کنند، انقلاب اسلامی شما گفتمان ایثار و شهادت است که توان مقاومت غده سرطانی اسرائیل را از 33 روز به22 روز و از 22 روز به 8 روز کاهش داده است.

انتهاي پيام/ب2

برچسب ها: صحن ، علنی ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار