معصومه انگوتی:هم تیمی هایم بی حاشیه هستند/تحمل فشار بازیهای لیگ برتر زمانبر است

معصومه انگوتی دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال بانوان گفت: به دلیل شرایط مطلوب و عدم وجود حاشیه در تیم ستارگان پارس امسال با این تیم جوان و کم تجربه قرار داد همکاری بستم.

معصومه انگوتی، دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: برای حضور در لیگ امسال علاقه مند بودم که در تیمی همکاری داشته باشم که از نظر انگیزه و علاقه مندی به کسب نتایج خوب در شرایط مطلوبی باشد که خوشبختانه با تیم ستارگان پارس قرار داد همکاری بستم.

وی تصریح کرد: ترکیب این تیم را بازیکنان تیم ملی جوانان تشکیل می دهند اکثر آن ها بی تجربه و به نوعی به تازگی وارد مسابقات لیگ حرفه ای شدند. بازی در این سطح برای آنها کار بسیار سختی است.

انگوتی گفت: من در طول مسابقات لیگ برتر امسال به دلیل بی حاشیه بودن بازیکنان تیم ستارگان پارس آسایش دارم. آنها فقط به خاطر والیبال و کسب نتیجه در لیگ بازی می کنند نه مسائل دیگر!

وی در خصوص مسائل مالی اظهار داشت: امسال شرایط حامیان مالی در لیگ برتر والیبال بانوان ایده آل نبود من از سوی برخی باشگاههای دیگر هم پیشنهاد همکاری داشتم ولی از نظرمالی باید به رقمی توافق می کردم که از سال گذشته کمتربود به همین دلیل نمی خواستم در لیگ شرکت کنم که خوشبختانه با این تیم به توافق مالی رسیدم.

وی که در سال گذشته درترکیب تیم گاز تهران حضور داشت و از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدید شده بود در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه پس از انجام عمل جراحی و برنامه های فیزیوتراپی زیر نظر پزشک متخصص هم اکنون از شرایط جسمانی خوبی برخوردارم و به طور صددرصد در خدمت تیم هستم.

وی در خصوص هفته اول مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان اظهار داشت: ما هفته اول مقابل تیم میزان خراسان نتیجه را واگذار کردیم، خراسانی ها با وجود نداشتن بازیکن صاحب نام و ملی پوش اما یک بازی مطمئن و قدرتمند را به نمایش گذاشتند. من هم چون فقط سه روز با این تیم تمرین کرده بودم هنوز با دیگر بازیکنان به هماهنگی مطلوب نرسیده بودم اما در طول هفته جاری به دلیل انجام تمرینات متمرکز و منسجم با بازیکنان هم تیمی خود هم اکنون به آرایش تیمی مطلوب دست پیدا کرده ام.

وی گفت: بازیکنان جوان این تیم هنوز فشار مسابقات لیگ برتر را با تمام وجود احساس نکرده اند آنها به خودباوری و اعتماد به نفس لازم برای رویارویی با حریفان نرسیده اند اگر این اتفاق صورت بگیرد به طور قطع عنوان قهرمانی را کسب خواهیم کرد.

انگوتی در مورد تیم والیبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: ترکیب تیم ذوب آهن را بازیکنان با تجربه ای تشکیل می دهند که از نظر اجرای تاکتیک در اوج هماهنگی قرار دارند، بازی با آنها و کسب نتیجه مقابل آن ها کار بسیار سختی است./آق

برچسب ها: انگوتی ، والیبال ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار