فتيله‌اي‌ها بازمي گردند

عموهاي فتيله‌اي دي ماه با تدارك برنامه‌هاي شاد و جذاب، دوباره روي آنتن شبكه دو سيما خواهند بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  علي زارعان مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو، درباره توقف طولاني برنامه « فتيله» گفت:  نياز بود كه  اين برنامه نفس تازه كند تا با محتوا، شكل و ساختار جديد به خانه مخاطبان باز گردد. و معتقدم تعطيلات فتيله اثر خود را در برنامه آتي اين گروه نشان خواهد داد.  
وي تصريح كرد:  با توقف برنامه فرصتي فراهم شد كه عوامل برنامه ساز از بيرون به  كارشان بنگردند، عملكرد خود را نقد كنند تا بتوانند با كيفيت بهتري دوباره روي آنتن بيايند.
به گفته او تيم برنامه ساز فتيله دو ماه از وقت خود  را صرف طراحي برنامه و ايده پردازي هاي خلاقانه كردند و دي ماه دوباره اين برنامه را روي آنتن خواهيم داشت .

تب آنتن خيلي وقت‌ها از استراتژي غافلمان مي‌كند

مدير گروه كودك و خردسال شبكه دو سيما با بيان اين‌كه تب آنتن خيلي وقت‌ها ما را از استرانژي غافل مي‌كند، افزود:  معتقدم برنامه سازي بي هدف يك فرآيند تكرار شده‌ و كم اثر است . در حالي كه بايد در توليد برنامه‌هاي كودكانه حساب شده و هدفمند پيش رفت.
در دنياي امروز استراتژي برنامه‌سازي براي كودك  تحت سه عنوان « كمك به فرآيند رشد»، « توجه خاص به مهارت‌هاي زيستي » و «تابع بودن از يك قانون و قائده عام به نام خلاقيت و فلسفه براي كودك» تعريف مي‌شود .
وي افزود: هميشه تلاشم اين بوده كه برنامه سازي براي كودك را به ريل استراتژي، خصوصا « كمك به فرآيند رشد» بازگردانم؛ اين‌كه چقدر موفق بوده ايم بحث ديگري است.
زارعان گفت: با اين ديدگاه لازم است خيلي وقت ها به سراغ برنامه‌هاي روتين و در حال پخش برويم و با توقف آن فرصتي براي عوامل فراهم كنيم  تا براي بازگشت  كيفي و خلاقانه برنامه ريزي كنند./ص
برچسب ها: فتیله ، شبکه ، سیما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.