حسینی دریک قدمی تراکتور/ دلخوری استقلالی ها بخاطر رحمتی/ منتظری خود را به گهر رساند

چند بازیکن استقلال از این تیم جدا شدند و قرار است که در باشگاه های دیگر به فعالیت خود ادامه دهند. آخرین اخبار استقلال را در خصوص این تصمیمات و اتفاقات دیگر این تیم بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال پیش از این اعلام داشتند که قصد ندارند با حضور بازیکنان تیم در فهرست مازاد در تیمهایی که خودشان خواستار حضور در آنها هستند موافقت کنند به همین دلیل تصمیماتی که آنها قرار است بگیرند اجرا می شود و اعضای این تیم نیز ناچار هستند که خود را با شرایط به وجود آمده وفق دهند و بر اساس آن پیش روند این در حالی است که اعضای تیم استقلال اعلام کرده بودند میثم حسینی مدافع این تیم تنها می تواند به نفت تهران رفت و در این تیم حضور یابد اما در حال حاضر شرایط برای وی تغییر کرده است زیرا حسینی اعلام کرد ناچار است با خواسته آبی ها کنار آمده و به اساس عدم تمایلش تصمیم گیری کند این بحثها باعث شد که آبی ها اعلام کنند قصد ندارند در این خصوص زور و اجبار را در دستور کار خود قرار دهند زیرا در فصل قبل و انتقالات نیز رضایت نامه بازیکنان لیست مازاد با رضایت و توافقی صادر کردند و به این دلیل شرایط را طوری پیش بردند که آنها رضایت داشته باشند و تصمیمی را برای آینده خود بگیرند که طبق خواسته شان است و تمایل دارند آنرا انجام دهند .

شایان ذکر است: میثم حسینی با مسئولین تیم تراکتور سازی گفتگو کرده است و حتی عنوان شده که وی در یک قدمی حضور در این تیم قرار دارد اما از طرف دیگر مسولین تیم نفت تهران خواستار حضور بازیکن در تفت تهران هستند و اعلام داشتند که از خواسته خود کوتاه نیامده و این بازیکن را به همراه منوچهری در اختیار می گیرند اما میثم حسینی با شرایط مورد نظر خود اوست با تراکتوری ها به توافق رسیده است و دراین خصوص اقداماتی را انجام داده که هر چه سریعتر بتوانند در تمرینات این تیم حضور یابد و اعضای این تیم تبریزی را همراهی کند.

مسئولان تراکتور سازی به یک مدافع نیاز دارند و دراین خصوص اقدامات لازم را انجام دادند و میثم حسینی نیز راضی است که این تیم را همراهی کند اما دلیلی برای این تصمیم در مقابل نفت تهران عنوان نشده است .

**عماد رضا در فدراسیون از سپاهان شاکی شد

عماد رضا مهاجم عراقی سرانجام برای انجام اقدامات لازم در خصوص مسائل مربوط به مشکلاتش با سپاهان اقدامات لازم را انجام داد و این بازیکن که تصور نداشت اوضاع به این گونه پیش رود و مسائل و مشکلات وی با این تیم تا این حد جدی باشد در کشورش مانده بود اما در حال حاضر برای رسیدگی به این شرایط به ایران آمده و در فدراسیون فوتبال حاضر و ظاهر شده است تا شرایط را به صورت جدی مورد بررسی کامل قرار دهد.

بر اساس این گزارش: عماد رضا با شرایطی خاص قصد حضور در تیم استقلال را داشت و تصور نمی کرد که این مشکلات برای وی تا این حد جدی باشد تا مانع از اقدامات لازم وی برای حضورش در استقلال شود اما این اتفاق رخ داد و از زمان مذاکره وی با آبی ها در عراق تا بحال مدت زیادی می گزرد و آن زمان قرار بود عماد پس از یک هفته مشکلاتش را حل کرده و راهی تهران شود تا با آبی ها قرار داد امضاء کرده و در تمرینات این تیم شرکت کند.

گفتنی است: این بازیکن در حال حاضر قصد شکایت از سپاهانی ها را دارد و در این خصوص اقدام کرده است این بازیکن در فدراسیون حاضر شده است و قصد دارد شرایط را به نفع خود تغییر دهد زیرا معتقد است سپاهانی ها قصد دارند جلوی پای وی سنگ اندازی کنند و مشکلاتی را ایجاد کنند به همین دلیل وی در این خصوص اقداماتی انجام می دهد که از طریق قانون وارد عمل شده و شرایط را تغییر دهد البته وی هنوز به نتیجه نرسیده است و اعلام کرده با نتیجه لازم برای آینده اش تصمیم گیری می کند وی تمایل دارد با آبی ها وارد مذاکره نهایی شود.

**دلخوری استقلالی ها به خاطر مهدی رحمتی

نام مهدی رحمتی دروازه بان تیم استقلال در بین نفرات محبوب جهان قرار گرفت اما در نهایت نام وی در جدول سقوط کرده مهدی مهدوی کیا صدر قرار گرفت تا آبی ها از این اتفاق ابراز دلخوری و تعجب کنند.

بر اساس این گزارش: مهدی رحمتی در بین برترین ها قرار داشت و حضورش در استقلال وتیم ملی باعث شد که در این خصوص با آراء قابل توجهی روبرو شود و نامش در کنار مهدوی کیا قرار گیرد.

گفتنی است: این موضوع مورد بررسی قرار گرفته است و در نهایت اعلام شد که مهدوی کیا در صدر جدول قرار گرفت و رحمتی نیز سقوط کرد این بازیکن در حالی با سقوط روبرو شد که اعضای تیم استقلال از این اتفاق دلخور و ناراحت شدند زیرا معتقدند که حق رحمتی حضور در صدر جدول و همراهی مهدوی کیاست.

این بازیکن با شرایط روبرو شده است که در استقلال به عنوان موثر ترین بازیکن و بهترین عضو تیم انتخاب شده است و این موضوع باعث شده که مسئولان و مربیان تیم استقلال از رای نهایی ابراز دلخوری کنند زیرا برنامه های دیگری را مد نظر داشتند.

**‌تماس استقلالی های قدیمی با آبی ها

اعضای تیم استقلال قصد همکاری با چند تیم خارجی را دارند، علی فتح الله زاده به عنوان مدیر عامل تیم استقلال در آلمان حاضر شده است و با چند تیم آلمانی مذاکراتی را انجام داده است تا شرایط برای همکاری با این تیم ها فراهم و مهیا کند اما در این خصوص اتفاق خاصی رخ نداده اما از کشور آمریکا اخبار جالب توجهی به گوش می رسد.

بر اساس این گزارش، یکی از استقلالی های قدیمی که در لیگ آمریکا حضور داشت با آبی ها تماس گرفته و خواستار این است که همکاری ما بین تیم وی و استقلال صورت پذیرد و آغاز گردد.
داریوش یزدانی که پیش از این بازیکن تیم لس آنجلس بود در حال حاضر به عنوان مربی این تیم انتخاب شده است، و قرار است که به عنوان مربی تیم با آبی ها وارد مذاکراتی شود. یزدانی با مسئولان تیم استقلال تماس گرفته است و اعلام کرد قصد دارد با آبی ها همکاری داشته باشد و اگر قرار بود که همکاری انجام شود، اعضای دو تیم در خصوص خرید و فروش بازیکن و همکاری های مالی با یکدیگر اقداماتی را انجام دهند، و در این خصوص شرایط را به نفع خود پیش ببرند که این همکاری ها ادامه دار باشد.

** جباری با دستور قبلی تمرین نکرد

اعضای تیم استقلال به حضور مجتبی جباری در این تیم در نیم فصل دوم اطمینان خاطر و امیدواری بسیاری دارند و در این میان وضعیت این بازیکن کاملا زیر ذره بین قرار گرفته است تا با شرایطی ایده آل بتواند برای این حضور دائمی در ترکیب تیم بدون مصدومیت آماده شود.

بر اساس این گزارش، جباری در حالی این تیم را در جام حذفی همراهی کرده است که با شرایط عادی روبرو نیست زیرا این بازیکن باید با تمرینات خاصی و شرایط ایده آل برای بازی کردن آماده شده و اعضای این تیم را همراهی کند.
این بازیکن که در یک دیدار رسمی در ترکیب آبی ها به میدان رفته است باید تمرینات آرام و خاصی را دنبال کند تا برای بازی بعدی آماده شود و نمی تواند مانند دیگر بازیکنان این تیم با چند جلسه تمرینات فشرده در ترکیب این تیم به میدان برود به همین دلیل وی با تمرینات ویژه و استراحت کافی در دستور کارش برای همراهی استقلال در بازی با گهر آماده می شود.

این موضوع و محدودیت هایی که برای جباری وجود دارد به مربیان این تیم اعلام شده است و مشکلی وجود ندارد زیرا امیر قلعه نوعی روی حضور این هافبک حساب ویژه ای باز کرده است و خواستار حضورش در کنار تیم است.
شایان ذکر است، جباری در تمرین روز گذشته استقلال شرکت نکرد و این اتفاق با اعتراض روبرو نشد زیرا وی تحت نظر پزشکان تمریناتش را انجام می دهد تا در جریان تمرینات و بازی ها دچار مشکل مجدد مصدومیت نشود زیرا شرایط پای وی ویژه است.

** منتظری خود را به گهر لرستان رساند

اعضای تیم استقلال در حالی برای بازی با گهر لرستان آماده می شوند، این تیم قرار است در مرحله بعدی جام حذفی حاضر شود و با تیم گهر لرستان دیدار می کند اما این در حالیست که امیر قلعه نوعی با حضور نفرات جدیدش با شرایط ایده الی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال برای بازی با گهر آماده می شوند و در حالیکه سر مربی این تیم از حضور بازیکنان جدیدش در تیم بهره مند است، اما باز هم با شرایط خاص روبروست زیرا در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه شده است، اما این اتفاق در حالی امیر قلعه نوعی را راضی کرد که پژمان منتظری در تمرینات استقلال حضور داشت و می تواند این تیم را در بازی با گهر همراهی کند، پیش از این سر مربی تیم استقلال حضور داشت که این بازیکن را برای دیدار با گهر لرستان در اختیار ندارد اما این اتفاق رخ نداده است و قلعه نوعی با شرایط بهتری می تواند تیمش را برای این بازی آماده کند.
گفتنی است، این بازیکن می تواند تیم استقلال را همراهی کرده و برابر گهر لرستان به میدان برود و در خط دفاع با آبی ها باشد.
از طرفی قلعه نوعی مدعی بود که در خط دفاع با مشکلاتی روبروست که حل شد.

** هیچ اردویی برای استقلال در کار نیست

اعضای تیم استقلال در حالی برای نیم فصل دوم آماده می شوند که قرار بود این تیم یک اردوی چند روزه را حداقل در اطراف شهر داشته باشد اما این امر اتفاق نمی افتد و اعضای تیم استقلال در کمپ آبی ها به تمرینات خود ادامه می دهند تا برای آغاز نیم فصل دوم اماده شوند.

بر اساس این گزارش، اعضای تیم استقلال، قرار بود یک اردو در اطراف شهر داشته باشند، و امیر قلعه نوعی در این خصوص از مسئولان درخواست کرد که اقدامات لازم را انجام دهند اما این موضوع سرانجام به نتیجه نرسید زیرا آب و هوای بسیار سرد همراه با باران و برف باعث شد که شرایط برای آبی ها تغییر کند و این اردو لغو شود زیرا اطراف تهران با شرایط خاصی روبروست اوضاع برای برگزاری اردو مهیا نیست زیرا اعضای این تیم در کمپ اختصاصی و هوای بسیار سرد تمرین انجام می دهند و نمی توانند با این اوضاع راهی اردو شوند و چند روزی را خارج از تهران سپری کنند بر همین دلیل اوضاع برای این تیم به صورت عادی و طبق معمول همیشه در کمپ دنبال می شود تا بازی در نیم فصل دوم آغاز شود./آق

برچسب ها: تراکتور ، سپاهان ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار