اخبار تيم فوتبال استقلال؛

کلبر سون تا آخر هفته به ایران می رسد/عذرخواهی اشجاری از برخی بازیکنان استقلال/ پیشنهاد رسمی براي منتظری و حیدری

اعضای تیم استقلال برای جذب بازیکنان جدید اقداماتی را انجام می دهند، اما سرمربی این تیم برای حضور بازیکنان خارجی در این تیم حساس است و سعي مي کنند طوري عمل کند که تيم استقلال متضرر نشود.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هافبک صرب استقلال که در تمرینات این تیم حاضر شد و اعضای تیم را همراهی کرد از سوی قلعه نوعی رد شد وی از مسئولان خواست عذر وی را بخواهند تا به کشورش بازگردد. اما در خصوص بازیکن بولیوی شرایط متفاوت است زیرا استقلالی ها به وی اعتقاد دارند و همچنین وی قرار است در یک ست دیگری شرکت کند، و پس از آن آبی ها در خصوص وی تصمیم گیری کنند، این درحالیست که بازیکن اهل بولیوی قرار است جانشین فابیوجان واریو در ترکیب استقلال باشد به همین دلیل امیر قلعه نوعی اصرار دارد که این بازیکن با شرایط ایده آلی در تمرینات استقلال حاضر شود و استقلال را همراهی کند.


این اتفاق در حالیست که هافبک اهل بولیوی در صورتی که این ست را از دست بدهد نمی تواند استقلال را همراهی کند و این اتفاق برای وی رخ نمی دهد،زیرا امیر قلعه نوعی به کادر پزشکی اعلام کرده است که با شرایط خاص و با حساسیت و دقت قابل توجه این بازیکن را آزمایش کنند تا استقلال خرید ایده آلی داشته باشد و در این خصوص دچار مشکل نشود.

گفتنی است: این بازیکن آماده است تا در صورت عدم توافق با آبی ها، به کشورش بازگردد زیرا اعضای تیم استقلال حتی بلیط وی را تهیه کردند تا درنگی در این موضوع وجود نداشته باشد.


**کلبرسون برزیلی آخر هفته راهی ایران می شود

اعضای تیم استقلال به دلیل عدم همکاری برخی باشگاه ها در خصوص جذب بازیکن ناچار شدند که در این خصوص و برای حضور بازیکنان مورد نظر خود، برای جذب بازیکنان خارجی اقداماتی را انجام دهند و این اتفاق برخلاف نظر و عقیده امیر قلعه نوعی است زیرا وی قصد ندارد در این خصوص ریسک انجام دهد.

براساس این گزارش، یک بازیکن برزیلی به آبی ها معرفی شده است و کلبرسون برزیلی قرار است بزودی در تمرینات این تیم شرکت کرده و شرایط را مورد بررسی قرار دهد، زیرا اعضای این تیم در انتظار حضور بازیکنی هستند که بتوانند مشکلات این تیم را حل کنند، اما این اتفاق در حالیست که قلعه نوعی اصرار دارد این بازیکن خارجی با شرایط خاصی و با آمادگی کامل این تیم را همراهی کند،زیرا در صورتی که آماده نباشد و با شرایط خاصی آبی ها را همراهی کند، قراری به جذب وی نیست و مسئولان، اصراری به این ماجرا ندارند که تحت شرایط بازیکن خارجی در اختیار بگیرند زیرا سرمربی این تیم معتقد است که استقلال این فصل از حضور بازیکنان خارجی استفاده و سود لازم را نبرده است و این موضوع شرایط را برای این تیم تغییر داده است زیرا جان واریو و توزی دو هافبک برزیلی تیم استقلال هستند که بدلیل مشکلاتی متفاوت استقلال آنها را از دست دادند و به همین دلیل قلعه نوعی قصد ندارد و اشتباهات گذشته را در خصوص جذب بازیکنان خارجی مرتکب نشوند.

شایان ذکر است، کلبر سون از سوی افرادی به آبی ها معرفی شده است که آنها اعلام کردند آبي ها به حضورشان نياز دارند و قصد ندارند آنها در ليست فروش قرار دهند وبه باشگاه هاي ديگر بدهند.

اين اتفاق در حالي رخ داده است كه مسئولان تيم استقلال بدون درنگ پاسخ منفي را ارائه كردند و مدعي شدند كه باشگاهها با قيمت هاي بالا نيز نمي توانند براي جذب مهره هاي مورد نياز استقلال اقداماتي را انجام دهند.


**2 ميليون جريمه براي ساموئل 

ساموئل بازيكن خارجي تيم استقلال به كشورش سفر كرده است تا تعطيلات را پشت سر بگذارد اما اين بازيكن با تاخير يك هفته اي روبرو شده است و قرار شده كه چهارشنبه خود را به تهران برساند اما اين درحالي است كه وي تاخير زيادي در حضور براي تمرينات دارد و اين موضوع مشكلاتي را ايجاد كرده است.

براساس اين گزارش، اعضاي تيم استقلال پيش زا سفر ساموئل از وي خواستند تا به موقع و بدون تاخير خود را به تمرينات برساند و در اين مورد با اعضاي اين تيم همكاري لازم را داشته باشد اما اين اتفاق رخ نداد و باز هم بازيكن خارجي تيم با تاخير روبرو شد تا اعتراض مسئولان را در پي داشته باشد، اميرقلعه نويي در اين خصوص با مشكلاين روبرو شده است و اعلام كرده است كه بدليل حساسيت تمرينات و اجبار و الزام حضور تمام بازيكنان در تمرينات بازيكنان نبايد براي خود حق متفاوتي را قائل باشند زيرا تمام اعضاي اين تيم اعم از داخلي و خارجي شرايط مساوي و برابر دارند، اما سفرهاي خارجي و بليط و بازگشت و تاخير پروازها شرايط را براي تيمها دچار تغيير مي كند.

گفتني است اين بازيكن به محض بازگشت بايد در تمرينات حاضر شود اما اعلام شده است كه وي با جريمه 2 ميليوني روبرو شده است زيرا 2 روز از جلسات تمريني براي وي غيبت محسوب مي شود واين بازيكن بايد جريمه اش را پرداخت كند.


**ميداودي پاسخ عبداله ويسي را نداد

ميلاد ميداودي با شرايط خاصي در تيم استقلال روبرو شده است وي تكليف نهايي اش را نمي داند زيرا امير قلعه نويي به وي اعتقادي ندارد و مشخص است كه وي نيم فصل دوم را نيز در استقلال بماند و تيم را همراهي كند با شرايط ايده آلي روبرو نمي شود.

براساس اين گزارش؛ ميداودي در جريان ديدار با پيكان نيز با بحث حضورش در اين تيم روبرو شد اما پاسخي براي مسئولان اين تيم نداشت زيرا وي اعلام كرده است كه مسئولان تيم استقلال بايد دراين خصوص با وي همكاري كنند اما اين اتفاق رخ نداده است واين بازيكن واقف نيست كه چه شرايطي را در پيش دارد.

امير قلعه نويي نام وي در فهرست فروش قرارداده است ونيازي به اين بازيكن ندارد از طرفي عنوان كرده است كه اين مهاجم در تركيب و پازل تاكتيكي تيم استقلال شرايط ايده آل و مورد نظر سرمربي تيم را ندارد وبه همين دليل بايد اقدامات لازم براي حضور وي در تيمي كه بتواند بازي كند و شرايط خود را تغيير دهد فراهم شود اما مسئولان استقلال در اين خصوص با سرمربي آبي ها هماهنگ نيستند واين موضوع دليلي است كه ميداودي حتي پاسخ درستي به اعضاي تيم پيكان ندهد.

وي حتي پاسخي به عبداله ويسي نداده است زيرا سرمربي پيكان به وي اعتقاد فراوان دارد و معتقد است كه اين مهاجم در تركيب پيكان مي تواند به شرايط ايده آل برسد اما ميداودي رضايتنامه در دست ندارد.


**عذرخواهی اشجاری از چند بازیکن استقلال

حسن اشجاری مدافع جدید آبی ها با شرایط خاص به تیم استقلال آمد و قرارداد به امضا رساند و به همین دلیل وی با شرایط ایده آل در تمرینات این تیم روبرو نشده است، زیرا این بازیکن با مشکلاتی مواجه شده است که این اتفاق و حضورش را در تمرینات استقلال تحت تاثیر قرار داده است این در حالیست که وی تصمیم گرفته است با شرایط خاصی این تیم را همراهی کند.

براساس این گزارش، اشجاری با مخالفت چند بازیکن در این تیم روبرو شده است اما وی به مسئولین و مربیان تیم اعلام کرده است که قصد ندارد با این شرایط تیم را همراهی کند زیرا قصد دارد از همین ابتدای امر با شرایط خاص و ایده آل استقلال را همراهی کند این بازیکن اعلام کرد که قصد دارد در جلسه ای خاص با بازیکنان قدیمی تیم که با وی مشکلاتی داشتند رفع کدورت کرده و شرایط را تغییر دهد این بازیکن از چند بازیکن این تیم به صورت رسمی عذر خواهی کرد و اعلام داشت که اگر کدورتی بوده باید رفع و رجوع شود زیرا وی تمایلی ندارد که با شرایط خاص استقلال را همراهی کرده و بازیکنانی در تیم حضور همبازیانش باشند که وی علاقه ندارد با آن ها رفتار خوبی نداشته باشد  آن ها با کدورت فراوان فصل را پیگیری کرده و آن را به اتمام برسانند.

این بازیکن در تمرینات با استقلالی ها روابط دوستانه دارد و مدعی است که شرایط باید برای وی و تیم ایده آل پیش برود  تا بتواند در تیمی مانند استقلال به موفقیت دست پیدا کند زیرا در غیر این صورت این بازیکن نمی تواند مانند استقلال به موفقیت دست یابد.

  

**پیشنهاد رسمی با مبالغ خوب برای حیدری و منتظری ارائه شد

اعضای تیم استقلال قصد دارند با شرایطی ایده آل و بدو از مشکلات بسیار نیم فصل دوم را آغاز کنند اما این اتفاق در حالیست که برخی اعضای این تیم با شرایطی روبرو شدند که می توانند برای نیم فصل دوم از این تیم جدا شده و راهی باشگاه ها دیگر شوند که با مبالغ بالایی حاضر به جذب آنها هستند.

بر اساس این گزارش،چند بازیکن تیم استقلال در فهرست فروش قرار دارند و از طرفی اعضای مسئول تیم استقلال اعلام کردند که در این خصوص اقداماتی را انجام می دهند که بهترین اتفاق برای آبی ها رخ می دهد اما این در حالی است که باشگاه ها حاضر به خرید افرادی که در لیست فروش استقلال قرار دارند نیستند و چند بازیکن اصلی این تیم مدنظر آن ها است و به این دلیل شرایط برای جذب بازیکنان داخلی از سوی این اعضا تغییر می کند .

گفتنی است، پیشنهاد رسمی دو باشگاه سپاهان و پیکان به باشگاه استقلال ارائه شده است و در این مورد قرار است اقدامات لازم صورت بپذیرد اما نکته قابل توجه این است که آبی ها با شرایطی خاص روبرو شدند که تصورش را نداشتند زیرا این پیشنهادات جدی و قابل توجه برای پژمان منتظری و خسرو حیدری است./مح


 

برچسب ها: بولیوی ، ست دوم ، هافبک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار