هشدار پليس راه مازندران به رانندگان وسايل نقليه؛

احتمال کولاک در محورهاي مواصلاتي / تردد موتورسيکلت در محور هراز ، فيروزکوه و کندوان ممنوع

سرهنگ"محمدنژاد"با اشاره به تغييرات آب و هوا در چند روز آينده از رانندگان وسايل نقليه خواست،خودروهاي خود را به وسايل و تجهيزات مناسب زمستاني مجهز کنند.


به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس سرهنگ" محمدنژاد"  ،با هشدار به رانندگان وسايل نقليه عنوان داشت:با توجه به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي و تغييرات آب و هوايي در چند روز آينده به ويژه احتمال ريزش برف و کولاک در محورهاي مواصلاتي استان مازندران بر تجهيز خودرو هاي خود به وسايل وتجهيزات زمستاني تاکيد کرد.

وي با اشاره به وضعيت جوي هوا واحتمال ريزش سنگين برف،کولاک و راهبندان ضمن توصيه به رانندگان در پرهيز از مسافرت هاي غير ضروري از آنان خواست خودروي خود را به وسايل و تجهيزات مناسب زمستاني مجهز کنند.

فرمانده پليس راه استان مازندران همچنين به اعمال محدوديت هاي ترافيکي امروز و فردا در محورهاي مواصلاتي استان مازندران اشاره کرد و افزود: تردد موتورسيکلت در محور هراز ، فيروزکوه و کندوان تا اطلاع ثانوي ممنوع مي باشد.

سرهنگ"محمدنژاد" اظهار داشت:مرکز کنترل ترافيک پليس راه مازندران با شماره تلفن 2182934-0151 بطور شبانه روز آماده پاسخگويي در خصوص وضعيت محورهاي مواصلاتي است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار