اردبیل /

قدرت نظامی ایران ابهت مستکبران را فرو ریخته است

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل گفت: قدرت نظامی و خوداتکایی جمهوری اسلامی ایران در این حوزه سبب شده تا ابهت نظام استکباری فرو ریخته و آن‌ها قدرت گزافه‌گویی را دیگر نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / فرهنگ مستعد در جریان برگزاری رزمایش تاکتیکی و پدافند هوایی تیپ 37 حضرت عباس (ع) اردبیل که در منطقه آذرشهر آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح ما امروز با تمام توان غیرت و همیت خود نه تنها مرزداران حقیقی ارزش‌ها و مبانی انقلاب هستند بلکه چنان صحنه و عرصه را بر دشمن تنگ کردند که آنها از دستپاچگی نمی‌دانند چه روش و الگویی را در پیش بگیرند تا شاید از سیطره و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران در منطقه رهایی پیدا کنند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ما در سه حوزه زمینی، هوایی و دریایی تاب توان و اراده دشمن را گرفته‌اند و آنها را در شرایطی قرار دادند که مجبور به عقب‌نشینی بوده و بسیاری از ناوهای جنگی آنها نیز از منطقه دور شده است.

فرمانده تیپ 37 حضرت عباس (ع) سپاه استان اردبیل با یادآوری اینکه یکی از ابزارهای قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رسیدن به استقلال و خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی است، خاطرنشان کرد: دشمنان ما به خوبی می‌دانند که قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران قدرتی بر پایه ایمان و تدین است که هیچ وقت توان غلبه بر آن را ندارند.

مستعد به برگزاری رزمایش‌های مختلف با هدف حفظ آمادگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه توانمند و بسیج دلاور اشاره کرد و ادامه داد: ما هر چند در موقعیت صلح و دوری از ایام حمله و خصم دشمن قرار داریم اما باید آمادگی‌هایمان را همیشه حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن کوچک‌ترین فکر نظامی و حمله مسلحانه را به این کشور داشته باشد.

وی بیان کرد: تیپ 37 حضرت عباس (ع) به عنوان نیروهای جان برکف در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در صحنه است و در این رزمایش سه روزه نیز سعی می‌کند جدیدترین امکانات و تجهیزات خود را به نمایش بگذارد/س 

برچسب ها: اردبیل ، قدرت ، نظامی ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.