مسابقه طنز "مکث 94 " از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 تا 20 و 30 دقیقه به اجرای مسابقه ای جذاب و شنیدنی می پردازد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي راديو تهران؛ مجيد خسروانجوم سردبیر و تهیه کننده برنامه خاطر نشان کرد: برنامه مکث 94 با محوریت مسابقه طنز و آیتم های طنز از ساعت 19 همراه شنوندگان رادیو تهران خواهد بود.
وي در ادامه گفت: در بخش های آیا می دانید، با موضوعات طنز و اطلاعات عمومی در فضایی فان و مفرح به اجرای برنامه پرداخته می شود و گزارش های مردمی در فضایی کمیک و به زبان طنز آمیز از بخش شنیدنی است و در آیتم آخرین بارها درباره آخرین باری که دلتنگ شدید، آخرین باری که دل کسی را شکستید و آخرین باری که قهر کردید و... روی آنتن خواهد رفت.
وی در ادامه به جزئیات اجرای مسابقه اشاره داشت: در بخش اول شرکت کنندگان به سوالات عمومی پاسخ داده و در بخش دیگر خانم ها از دو گزینه گویندگی و آشپزی و آقایان از بین آواز و بازیگری به انتخاب یکی از گزینه ها مبادرت می ورزند. در بخش سوم مسابقه، مدت زمانی 94 ثانیه ای پیش بینی شده که شرکت کننده تا 4 مرحله فرصت پاسخ به سوالات را دارند و در پایان نیز مجموع امتیازات لحاظ و به برندگان جوایزی اهدا می شود.   
همچنين؛ عوامل "مکث 94" در هفته اول عمار خطی و فاطمه تراب زاده گوینده، اعظم ابراهیمی هماهنگی و محمدرضا میر حسینی گزارشگر در این برنامه همراه شنوندگان خواهند بود.
گفتني است؛ در هفته دوم مهدی سلطانی تهیه کننده، ساحل کرمی گوینده و میثم عبدی سردبیر به اجرای برنامه می پردازند. /ص
برچسب ها: مسابقه ، مکث ، رادیو تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار